اسلایدر

فوتبالی ها
','','resizable=1,scrollbars=1,width=300,height=300,top=100,left=100,status=1,menubar=1,toolbar=1,location=1,directories=1');return false;">


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تبلیغات
تاریخ : یک شنبه 30 آذر 1393
بازدید : 341
نویسنده : مسعود



در 29 نوامبر 1899، هانس گمپر تاسیس باشگاه فوتبال بارسلونا، به همراه یازده علاقه مندان دیگر پا توپ، یک بازی است که هنوز تا حد زیادی ناشناخته بود در این بخش از جهان است.او هرگز نمی توانست تصور بزرگی از آنچه که ابتکار عمل در نهایت به توسعه است. در طول بیش از یک صد سال از تاریخ، FC بارسلونا چشمگیری در هر منطقه رشد و پیشرفت کرده است به چیزی بسیار بیشتر از یک باشگاه ورزشی فقط تبدیل را بارسا بیش از یک باشگاه "شعار را به واقعیت.

بارسا برای میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان، نمادی از هویت خود را تبدیل، و نه فقط به یک معنا ورزشی، بلکه در جامعه، سیاست و فرهنگ است. در طول سخت ترین بار، بارسا استاندارد که به نمایندگی کاتالونیا و اشتیاق مردم کاتالان برای آزادی، نماد ادامه داده است که می شود نزدیک به مخصوص باشگاه و اعضای آن را به این روز در ارتباط بوده است. در درون بافت اسپانیا، بارسا به عنوان یک باشگاه و باز و دموکراتیک دیده می شود. و در سراسر جهان، بارسا با علل مراقبت، و به خصوص بچه ها از طریق توافق حمایت خود را با یونیسف شناخته شده است.برای یک قرن کامل، اف سی بارسلونا از طریق لحظه های شکوه و درد گذشت، دوره هایی از درخشش و دیگر آنهایی که کمتر موفق، پیروزی های حماسی و فروتنی شکست. اما تمام این لحظه های مختلف کمک کرده اند تعریف شخصیت در یک باشگاه است که با توجه به طبیعت عجیب و غریب آن، منحصر به فرد در جهان در نظر گرفته شده است

برای یک قرن کامل، اف سی بارسلونا از طریق لحظه های شکوه و درد گذشت، دوره هایی از درخشش و دیگر آنهایی که کمتر موفق، پیروزی های حماسی و فروتنی شکست.اما تمام این لحظه های مختلف کمک کرده اند تعریف شخصیت از یک باشگاه است که با توجه به طبیعت عجیب و غریب آن، منحصر به فرد در جهان در نظر گرفته شده است.

با بیش از یک صد سال از تاریخ، به طور طبیعی وجود دارد بسیاری از دوره های مختلف، هر دو در یک حس اجتماعی و ورزشی بوده است. در اوایل سال (1899-1922) از پایه و اساس این باشگاه به ساخت ورزشگاه لس زمینهای، بارسا یک باشگاه است که تا به حال به خود را از تمام تیم های دیگر در بارسلونا متمایز بود، به نقطه ای که آن را به می آیندشهر به عنوان یک کل شناخته شده است. بارسا به زودی باشگاه پیشرو در کاتالونیا تبدیل شد، و همچنین خود را با حس به طور فزاینده ای در حال رشد هویت ملی کاتالان همراه شده است.


از زمینهای له به کمپ نو (1922-1957)، باشگاه رفت و از طریق دوره های متضاد است. اعضای آن 10،000 برای اولین بار رسید، در حالی که فوتبال به یک پدیده جرم و حرفه ای تبدیل شده، و این سال از چهره های افسانه ای به عنوان Alcántara و Samitier بودند. اما با توجه به مشکلات مادی و مشکلات سیاسی جنگ داخلی اسپانیا و دوران پس از جنگ، باشگاه مجبور به غلبه بر شرایط نامطلوب چند، از جمله از ترور از رئیس جمهور جوزپ Sunyol در سال 1936 بود، که تا به حال تبلیغ ورزشی شعار 'و شهروندی. اما این باشگاه جان سالم به در برد، و یک دوره از بهبود اجتماعی و ورزشی در کمپ نو محقق شده است، همزمان با ورود بسیار با نفوذ Ladislau Kubala


از ساخت کمپ نو به سالگرد 75 (1957-1974)، بارسا دچار نتایج در حد متوسط ​​است، اما به عنوان یک نهاد، با عضویت به طور مداوم افزایش یافته و بهبود آهسته اما پیوسته، در مواجهه با سختی، هویت خود را تثبیت شده است. احساس بسیار روشن است که برای اولین بار در کلمات آشکار «بارسا، بیش تر از یک باشگاه" اعلام شده توسط رئيس جمهور Narcís د Carreras. هیئت مدیره ریاست Agustí مونتال به ارمغان آورد یک بازیکن به بارسلونا که به تاریخ باشگاه را تغییر دهید، یوهان کرویف از سالگرد 7 به جام اروپا (1974-1992)، باشگاه شاهد تبدیل باشگاه های فوتبال به دموکراسی، از آغاز ریاست جمهوری طولانی Lluís جوزپ نونیز، توسعه نیوکمپ به مناسبت جام جهانی 1982 و جام برندگانپیروزی جام در بازل (1979)، یک موفقیت بزرگ نه تنها در حس ورزشی بلکه در یک اجتماعی، با یک اکسپدیشن عظیم و مثال زدنی حامیان بارسا نشان دادن آن به اروپا، اتحاد پرچم کاتالان و بارسلونا. کرویف بازگشت، این بار به عنوان مربی، و ایجاد آنچه که خواهد آمد به عنوان "تیم رویایی" (1990-1994)، که اوج شکوه فتح جام اروپایی در ومبلی (1992) بود شناخته می شود، به لطف گل معروف Koeman


(1992-2009) بود که جدید ترین باشگاه تحولات رخ داده در بین آن سه بزرگترین دستاوردهای، تبدیل شدن به قهرمانان اروپا. ریاست جمهوری بلند Lluís جوزپ نونیز به پایان رسید و باشگاه بهترین پتانسیل خود را در جشن صد سالگی باشگاه نمایش داده می شود. پس از خوان گاسپارت (2000-2003)، انتخابات ژوئن 2003 خوان لاپورتا را به دفتر آورده، و از آغاز توسعه اجتماعی جدید، رسیدن به 172،938 عضو، و موفقیت های بیشتر در زمین بازی، از جمله چهار قهرمانی لیگ، قهرمانی لیگ قهرمانان را به دست آورد در پاریس و رم و جام باشگاه های جهان.

در فصل 2008-09 از ورود جوزپ گواردیولا به عنوان مربی تیم اول به ارمغان آورد انرژی تازه ای به باشگاه و موفق ترین فصل در کل تاریخ خود را در برنده شش عنوان خواهد شد که برای همیشه به خاطرات همه طرفداران بارسا سوخته ثبت. موفقیت در این زمینه تا به به باشگاه گسترش نقش اجتماعی خود و افزایش مشخصات آن رسانه کمک کرده است. در فصل 2009/10، دوم در هزینه گواردیولا، عنوان لیگ برای دومین سال در یک ردیف برنده شد، و قرن بیستم در تاریخ باشگاه، تنظیم یک رکورد جدید از 99 نقطه در این فرآیند است. این عنوان را تا روز آخر، تصمیم گرفته شد با یک بازی برابر وایادولید، و جشنهای پیش رفت که همان شب در این شرکت از طرفداران در کمپ نو است.

عظمت از باشگاه فوتبال بارسلونا است، توضیح داد که در میان بسیاری از عوامل دیگر، آن را در فهرست افتخارات چشمگیر است. باشگاه تعداد بسیار کمی از هر نقطه در جهان موفق به کسب عناوین بسیاری است.جام بین قاره ای، تنها غنیمت فوتبال بزرگ است که تا به راه خود را به موزه باشگاه، که در آن بزرگترین باشگاه غرور و افتخار و شادی باقی می ماند سه عنوان جام اروپا برنده در ومبلی (1992) پاریس (2006)، رم (2009) و ساخته شده هرگز جام باشگاه های جهان در سال 2009 است.

به غیر از برنده عنوان بالا در اروپا، این باشگاه همچنین دارای افتخار بودن یکی از تنها به در هر نسخه ای از رقابت های لیگ اروپا ظاهر شد از مسابقات برای اولین بار در سال 1955 ایجاد شده است. بسیاری از دست آوردهای بارسلونا در اروپا شامل شدن به عنوان «پادشاه جام برندگان جام '، داشتن موفق به کسب این عنوان، یک رکورد چهار بار

به علاوه، اف سی بارسلونا همچنین سه نمایشگاه جام (این مسابقات در حال حاضر به عنوان جام یوفا شناخته می شود) در سال 1958، 1960 و 1966 به دست آورد. در سال 1971، بارسا برنده است که غنیمت آشکار در یک مسابقه بازی بین خود، به عنوان برندگان اولین رقابت، و لیدز یونایتد، به عنوان آخرین.

برای مطالب بیشتر به ادامه مطلب بروید


تاریخ : شنبه 29 آذر 1393
بازدید : 836
نویسنده : مسعود
تاریخ : جمعه 28 آذر 1393
بازدید : 383
نویسنده : مسعود

مشخصات فردی

نام: ژاویر هرناندس کروواس
پست: هافبک
محل تولد: ترسا (بارسلونا)
تاریخ تولد: 1980-01-25
قد: 170 سانتیمتر
وزن: 68 کیلوگرم

 

 

ژاوی تمام عمر فوتبالی خود را در نوکمپ گذرانده است. او زمانی که تنها 11 سال داشت به بارسا پیوست. پیشرفت او بسیار سریع بود تا اینکه در فصل 97-98 از تیم جوانان وارد تیم دوم بارسا شد.


در تیم دوم بارسا او به مغز متفکر تیم جوردی گونزالو تبدیل شد و به همراه تیم جواز صعود به دسته دوم را کسب کرد.

رویای ژاوی یعنی شروع رسمی کار با تیم اصلی زمانی تحقق یافت که او در تابستان 1998 در سوپر جام اسپانیا برابر مایورکا بازی کرد. او در ترکیب ثابت بود و گلزنی کرد، شروعی که برای او بهتر از این نمیشد. ژاوی همچنین در قهرمانی لیگ در فصل 1998-99 با مربیگری فن گال نقش مهمی را ایفا کرد که بارزترین مورد گل بسیار مهم او در نوئوو زوریا بود که شانس های تیم را برای قهرمانی افزایش داد.


فصل 1999-2000 فصل خوبی برای ژاوی بود که به علت مصدومیت گواردیولا او برای قسمت اعظم فصل انتخاب اول بود. بعد از اینکه کاپیتان افسانه ای تیم را به مقصد فوتبال ایتالیا ترک کرد ژاوی به بازیساز تیم بدل شد و به این کار ادامه داده است تا تمام استعداد و نبوغ خود را در این پست به اثبات برساند.

در زمان مربیگری فن گال، رکساچ، آنتیچ و رایکارد ژاوی همواره یک مهره کلیدی بوده است. این حقیقت زمانی اثبات میشود که بدانیم او در طول این مدت و در حالیکه هنوز فقط 25 سال سن دارد، 300 بازی رسمی انجام داده است.

در زمان مربیگری رایکارد، ژاوی نشان داده است که نه تنها میتواند در قلب خط هافبک بازی کند، بلکه این توانایی را دارد که در هر پستی در وسط زمین به بازی گرفته شود. این توانایی را از آنجا میتوان فهمید که او در قهرمانی لیگ در فصل 2004-05 بازیکنی بود که با انجام 36 بازی بیشترین بازی ها را انجام داد.

ژاوی هرگز 2 دسامبر 2005 را فراموش نخواهد کرد. در حین تمرین در لامسیا، لگامنت پای چپ او پاره شد. دوره درمانی او سریعتر از انتظار طی شد و پس از 5 ماه توانست بازی کند. در 29 آوریل 2006 و در بازی مقابل کادیز، ژاوی مجددا "احساس یک فوتبالیست" را داشت. او به موقع برگشت تا قهرمانی های لیگ و لیگ قهرمانان را در کنار هم تیمی هایش جشن بگیرد.

در دو فصل پایانی حضور فرانک رایکارد بر روی نیمکت بارسا، ژاوی یکی از بازیکنانی بود که بیش از بقیه مورد استفاده این هلندی قرار گرفته بود. علاوه بر این در فصل 2007/08 او رکورد شخصی خود را به 7 گل ارتقا بخشید. رکورد قبلی او، 4 گل در فصلهای 2001/02 و 2003/04 بود.

بعلاوه، ژاوی هرناندر همچنین بازیکن فیکس تیم ملی اسپانیا بوده است. او در جامهای جهانی 2002 و 2006 و جام ملتهای اروپای 2004 و 2008 حضور داشته است و در یورو 2008، پس از قهرمانی اسپانیا، به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت انتخاب شد.
 
خصوصیات و ویژگی ها

ژاوی در تمام بازی ها بازیساز تیم است و هیچگاه ابدا عصبی نمی شود به طوریکه که با خونسردی فوق العاده ای تیم را هدایت میکند. از زمانی که او بازیساز بارسا شده است، بینایی و دیدی باورنکردنی در درون زمین نشان داده است. او نمونه دیگری از کار خوبی است که در تیم جوانان بارسلونا انجام میشود، خصوصا در پستی که به شماره 4 برمیگردد و همانگونه که او به بلوغ رسیده توانایی بیشتری از خود بروز داده است و میتواند هر گاه که مربی از او بخواهد خود را با پست های مختلف میانه زمین وفق دهد.


پاس های روبه جلوی او و توانایی اش در برداشتن فشار از روی تیم و حفظ توپش که تقریبا از تمام بازیکنان دیگر بهتر است،از یک یک نقطه قوت درون زمین ساخته است. او همچنین در کارهای دفاعی و در گرفتن توپ از حریف کاملا توانا است.


به علاوه، او خودش را در استفاده از توپ های مرده هم به خوبی نشان داده است، همانگونه که با شوت های قدرتمندش گلهای حساسی را از روی این موقعیت ها به ثمر رسانده است.


ژاوی روز دوم دسامبر سال 2005 را همیشه به یاد خواهد داشت. در طول تمرین در لاماسیا هافبک متولد ترسا از ناحیه زانوی چپ دچار مصدومیت شدید و پارگی لیگامنت شد. بعد از حدود پنج ماه او به میادین بازگشت. در بیست و نهم آوریل 2006 بازگشت و در مقابل کادیز بازی کرد و گفت" دوباره احساس یک فوتبالیست را دارم".او توانست به همراه بقیه هم تیمی هایش قهرمانی در لیگ و لیگ قهرمانان را جشن بگیرد.


بازیساز بارسا یکی از اعضای ثابت تیم ملی اسپانیا به رهبری لوئیز آراگونز در جام جهانی 2006 آلمان بود. جایی که تیم اسپانیا تا مرحله دوم پیش رفت و در آنجا به وسیله فرانسه حذف شد.


افتخارات

بارسلونا

2006-07 سوپرجام اسپانیا
2005-06 لیگ قهرمانان
2005-06 لالیگا
2005-06 سوپرجام اسپانیا
2004-05 لالیگا
1998-99 لالیگا

تیم ملی اسپانیا

1999 قهرمانی زیر 20 سال جهان
2000 مدال نقره بازی های المپیک سیدنی
2008 قهرمانی جام ملتهای اروپا
قهرمان در  4جام داخلی و اروپایی
در فصل 2008-09
قهرمانی در لا لیگا
قهرمانی در کوپا دل ری
قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا
وقهرمان جام باشگاهای جهان


:: برچسب‌ها: بیوگرافی از ژاوی هرناندز , عکس , بیوگرافی , ,
تاریخ : جمعه 28 آذر 1393
بازدید : 420
نویسنده : مسعود

rfex58eb.jpg

بیوگرافی:
آرويو دلا مايل ، منطقه اي در نزديكي بنالمادناست ، جايي كه فرانسيسكو آلاركون سوارز ملقب به ايسكو ، پسر كويو متولد شد . پدرش در كارهاي دريايي بود و برادش آنتونيو كارلوس مي خواست فوتباليست شود اما ناكام ماند . ايسكو عشق توپ بود . ساعت ها بازي مي كرد تا اين كه به اتلتيك بناميل ملحق شد .
استعدادش به حدي بود كه در 14 سالگي در تورنمنتي با تيم منتخب آندلوس توسط استعداديابان والنسيا كشف شد . توانش در كار با توپ و تكنيكي كه داشت ،*بي نظير بود . هيكل ريز نقشش هم باعث مي شد كه بتواند هر مدافعي را جا بگذارد . در والنسيا پخته شد . باشگاه برايش برنامه اي پيچيده چيد تا از نظر غذايي به بهترين فرم برسد . او به درسهايش هم تاكيد داشت .
بالاخره راه تيم ملي هم برايش باز شد و به تيم زير 17 سال اسپانيا ملحق شد . اما اوج فوتبالش با والنسيا در مستايا نبود . امري اولين بازيش در كوپا را در مقابل لوگورنيس به او داد اما اعتماد نداشتن به اين ستاره با پيشنهاد مالاگا همراه شد تا در 18 سالگي تصميم به تغيير باشگاهش بگيرد . در لاروسالدا زير نظر پلگريني ،*به اوج شكوفايي رسيد . در فصل اولش مهم بود و در فصل دوم بي نظير و . در چمپيونزليگ و تيم ملي خوش درخشيد و مقابل اروگوئه در قطر زير نظر دل بوسكه بازي كرد . پس ار درخشش در يوروي زير 21 سال حالا نوبت انتقال بزرگش به رئال رسيده است .http://upload7.ir/images/27837637694356356561.jpg

ایسکو فوتبال خود را درتیم به اتلتيك بناميل آغاز کرد و از همانجا وارد تیم نوجوانان و جوانان تیم ملی اسپانیا شد و بازی های بسیار درخشانی از خود به نمایش گذاشت. مسولان باشگاه والنسیا دست به کار شدن تا این بازیکن فوق العاده رو به خدمت بگیرن و موفق هم شدند و اولین بازی خود رابرای والنسیا در 11 نوامبر سال 2010 در مسابقات کاپ کوپا دل ری آغاز کرد و خیلی زود در اواسط جولای 2011با عقد قرارداد 5ساله و با مبلغ € 6 میلیون به باشگاه مالاگا پیوست.

وبه همراه این تیم برای اولین بار در تاریخ باشگاه به لیگ قهرمانان اروپا رسیدند.
در 18 سپتامبر 2012 در اولین بازی با زنیت سن پترزبورک در مرحله ی گروهی توانستند این تیم روسی را با نتیجه ی 3بر صفر شکست دهند تا به عنوان بهترین بازیکن زمین هم شناخته شود و در همین سال جایزه ی پسر طلایی دست یابد و بلافاصله در جام جهانی زیر 21 سال با تیم ملی اسپانیا توانست قهرمان جهان شود
در 18 ژانویه 2013 ایسکو گمانه زنی در مورد آیندش را با امضای یک قرارداد جدید با مالاگا به پایان رساند
و خبر اینکه به منچستر سیتی بپیوندد خیلی زیاد به گوش میرسید تا اینکه فلورنتینو پرس در تاریخ 3 جولای 2013 باعقد قرارداد 5 ساله و با مبلغ 27 میلیون یورو توانست این هافبک فوق العاده را به جمع کهکشانی ها اظافه کند.

http://setfa.net/images/b473hcwaqp9qxr03f4.jpg



:: برچسب‌ها: عکس , عکس از ایسکو , بیوگرافی از ایسکو ,
تاریخ : جمعه 28 آذر 1393
بازدید : 1079
نویسنده : مسعود

زلاتان ابراهیمویچ فوتبالیست سوئدی در 3 اکتبر 1981 در شهر مالمو کشور سوئد به دنیا آمد.

سفیک ابراهیمویچ پدر زلاتان اهل بوسنی و مادر وی اهل کرواسی است. پدر و مادر او از کشور های خود به سوئد مهاجرت کرده و در آنجا باهم ازدواج کردند.

او همچنین دارای دو برادر و سه خواهر نیز هست.

زلاتان پس از دریافت یک جفت کفش فوتبال، فوتبال خود را از شش سالگی شروع کرد و در تیم های محلی بازی می کرده تا این که اولین قرارداد خود را در سال 1996 با مالمو امضا کرد.او در سال 1999 در لیگ اول سوئد در تیم مالمو بازی کرد در آن فصل تیم او رتبه ای بهتر از رتبه سیزدهم لیگ نصیبش نشد. در همان سالها آرسنونگر خواهان جذب او شد اما انتقال او به آرسنال ناموفق ماند.

مالمو بیوگرافی و زندگینامه ابراهیمویچ + تصاویر زلاتان ابراهیمویچ

زلاتان ابراهیمویچ در تیم مالمو سوئد

زندگی خصوصی زلاتان ابراهیمویچ

نام همسر وی هلنا سگر است او دارای دو فرزند به نام های ماکسیمیلیان (22 دسامبر 2006) و وینسنت که در 6 مارس 2008 متولد شده است می باشد.

گفتنی است که زلاتان ابراهیمویچ در سن 17 سالگی کمربند مشکی خود در کاراته را دریافت کرد او به 5 زبان بوسنیایی ، سوئدی ، صربی ، انگلیسی و ایتالیایی تسلط دارد.همچنین او دارای مذهب مسیحی کاتولکی است

زلاتان و همسرش بیوگرافی و زندگینامه ابراهیمویچ + تصاویر زلاتان ابراهیمویچ

زلاتان و همسرش به همراه دو فرزندش

زلاتان ابراهیمویچ در آژاکس

زلاتان در تاریخ 22 مارس سال 2001 با قرار دادی به ارزش 80 ملیون کرون (واحد پول سوئد) راهی آزاکس آمستردام هلند شد.او در زمان سرمربی گری کو آدریانس فرصت کمی برای بازی پیدا می کرد اما پس از اینکه رونالد کومن سرمربی آزاکس شد او در ترکیب اصلی تیم آژاکس قرار گرفت و فصل 02-2001 را با قهرمانی پشت سر گذاشت.

در فصل بعد یعنی فصل 03-2002 او در تاریخ 17 سپتامبر 2002 اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا را در برابر لیون فرانسه تجربه کرد و موفق به زدن هر دو گل آزاکس شد تا تیمش در آن مسابقه با حساب دو بر یک لیون، قهرمان فرانسه را شکست دهد.

او در یک بازی دوستانه میان سوئد و هلند برای سوئد به میدان رفت و باعث مصدومیت ون در فارت شد که ون در فارت این عمل او را عمدی تلقی کرد. این بازی در 18 آگوست 2004 برگزار شد.

زلاتان ابراهیمویچ در 73 بازی 32 گل برای آزاکس زد

آجاکس بیوگرافی و زندگینامه ابراهیمویچ + تصاویر زلاتان ابراهیمویچ

زلاتان در آژاکس هلند

زلاتان ابراهیمویچ در یوونتوس ایتالیا 

پس از مصدومیت ون در فارت و عمدی خواندن آن ناگهان زلاتان در 31 آگوست 2004 با قراردادی به ارزش 16 ملیون یورو به یوونتوس منتقل شد.

زلاتان جوان در آن فصل با خوش شانسی و به دلیل مصدومیت بهترین گل زن یونتوس یعنی دیوید ترزگه در ترکیب اصلی یونتوس قرار گرفت و در همان فصل موفق به زدن 16 گل شد. در فصل بعد یعنی بدلیل بازی 06-2005 در کناره ها از تعداد گل هایش کاسته شد.

ابراهیمویچ در مدت زمان  حضور خود در یونتوس در هفتاد بازی 23 گل به ثمر رساند.

یونتوس بیوگرافی و زندگینامه ابراهیمویچ + تصاویر زلاتان ابراهیمویچ

زلاتان و دل پیرو در تیم یونتوس

زلاتان ابراهیمویچ در اینتر میلان ایتالیا

زلاتان در سال 2006 به دلیل تبانی یوونتوس و سقوط این تیم به سری ب از این تیم جدا و با قرار دادی به ارزش 24.8 ملیون یورو به دیگر تیمی ایتالیایی یعنی اینتر پیوست.

زلاتان فصل اول حضورش در اینتر را با 15 گل به پایان رساند و نقش مهمی در قهرمانی اینتر در سری آ با 97 امتیاز داشت.

در فصل 09-2008 ابراهیمویچ فوق العاده درخشید و گل او در مقابل بولونیا بهترین گل سال انتخاب شد

او در فصل 09-2008 با 25 گل زده در سری آ در صدر جدول گل زنان لیگ قرار گرفت.

او در طول حضورش در اینتر در 88 بازی 57 گل برای این تیم به ثمر رساند.

اینتر 171x300 بیوگرافی و زندگینامه ابراهیمویچ + تصاویر زلاتان ابراهیمویچ

زلاتان در اینتر میلان ایتالیا

زلاتان ابراهیمویچ در بارسلونا اسپانیا

زلاتان در سال 2009 و پس از توافق سران دو باشگاه اینتر و بارسلونا با اتوئو معاوضه شد

ابراهیمویچ در بارسا هم خوب کار کرد و 29 بازی 16 گل زد اما رسانه ها خبرهایی مبنی بر اختلاف او با گواردیولا منتشر کردند

بارسلونا 300x247 بیوگرافی و زندگینامه ابراهیمویچ + تصاویر زلاتان ابراهیمویچ

زلاتان و مسی – بارسلونا

زلاتان در آث میلان ایتالیا

پس از اختلاف زلاتان با گورادیولا او به طور قرضی به میلان رفت و در فصل بعد با قرار دادی 24 ملیون یورویی به طور کامل با میلان قرار داد بست.

او در فصل 11-2012 گل های مهمی برای میلان زد و سرانجام برای دومین بار با 25 گل آقای گل سری آ شد.

او با 61 بازی و زدن 42 گل به بازی اش در میلان خاتمه داد.

آث میلان 300x265 بیوگرافی و زندگینامه ابراهیمویچ + تصاویر زلاتان ابراهیمویچ

زلاتان ابراهیمویچ – آث میلان ایتالیا

زلاتان در پاری سن ژرمن فرانسه

پس از درخشش زلاتان در ایتالیا سران باشگاه پی اس جی متقاعد شدند تا زلاتان را به این تیم بیاورند و توانستد با پیشنهاد دستمزد سالیانه 15 میلیون یوروی او را به خدمت بگیرند.

زلاتان در فصل 2013-2014 بهترین بازیکن لوشامپیونه انتخاب شد.

پاری سن ژرمن 300x234 بیوگرافی و زندگینامه ابراهیمویچ + تصاویر زلاتان ابراهیمویچ

زلاتان ابراهیمویچ – پاری سن ژرمن

زلاتان در تیم ملی سوئد

زلاتان در سال 2001 به تیم زیر 21 ساله های سوئد دعوت شد و 6 گل در 7 بازی به ثمر رساند.

در همان سال به تیم بزرگسالان سوئد رفت و در بازی های زیادی برای سوئ به میدان رفت و گل های مهمی به ثمر رساند.

اولین بازی رسمی زلاتان در سوئد مقابل در مقدماتی جام جهانی 2002 بود که یک گل هم وارد دروازه آذربایجان کرد.و در مقدماتی جام جهانی جام جهانی 2006 در برابر مالت به تنهایی 4 گل زد اما در جام جهانی 2006 نتوانست گلی را وارد دروازه حریفان کند.

در مقدماتی یورو 2012 مقابل فنلاند هتریک کرد.او در بازی های یورو 2012 کاپیتان سوئد بود و در این مسابقات دو گل زد اما موفق نشد مانع از حذف تیمش در یورو 2012 شود.

او در یک بازی دوستانه مقابل انگستان هر چهار گل تیمش را به ثمر رساند و گل آخر او به عنوان بهترین گل سال 2013 انتخاب شد و توانست جایزه پوشکاش را نصیب خود کند.

 



:: برچسب‌ها: بیوگرافی از زلاتان ابراهیمویچ , عکس , بیوگرافی از زلاتان ابراهیمویچx ,
تاریخ : پنج شنبه 27 آذر 1393
بازدید : 464
نویسنده : مسعود

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7366/news/thumbnail/10643958_934981309862409_1173208686_n.jpg

هافبک جدید منچستریونایتد با انتقاد بسیار تند از مسئولان تیم رئال مادرید آنها را دروغگو خواند و ابراز امیدواری کرد بتواند با منچستر افتخارات زیادی کسب کند.

“دی ماریا” و “خورخلینا کاردوسو” در سال ۲۰۱۱ ازدواج کردند که حاصل آن یک فرزند دختر است،:

http://www.khabarlive.ir/file/2014/08/di_maria-5.jpg

او متولد ۱۴ فوریه ۱۹۸۸ در آرژانتین است و به عنوان بازیکن تاکنون در تیمهای رزاریو سنترال، بنفیکا، رئال مادرید، بازی کرده است. در سال ۲۰۰۱ در حالی که تنها ۱۳ سال داشت به تیم نوجوانان روساریو سنترال پیوست و بعد از ۴ فصل حضور در این تیم در سال ۲۰۰۵ اولین بازی خود را انجام داد.بازی های درخشان دی ماریا در لیگ آرژانتین مورد توجه چند باشگاه از جمله روبین کازان روسیه قرار گرفت که این انتقال تا پای نهایی شدن پیش رفت ولی به دلایلی نا تمام ماند.دی ماریا در ژوئیه ۲۰۰۷ به بنفیکا پیوست و به مدت سه سال در این تیم ماند و بازی های زیبایی را به نمایش گذاشت و همچنین زیبا ترین گل لیگ پرتغال را دی ماریا از فاصله ۳۰ یاردی (۲۷ متر) به ثمر رساند و مورد توجه باشگاه های مطرح اروپایی اینتر میلان، منچستر یونایتد و رئال مادرید قرار گرفت و در ژوئیه ۲۰۱۰ با قراردادی ۶ ساله به ارزش ۲۵ میلیون یورو به رئال مادرید پیوست.و به تازگی با قرارداد پنج ساله به شیاطین سرخ لندن ملحق شده است او از تکنیک و سرعت و جنگندگی بالایی برخوردار است.

http://takdin.persiangig.com/image/%D8%A2%D9%86%D8%AE%D9%84%20%D8%AF%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7/5.jpg

خوشحالی فن خال از پیوستن دی ماریا به منچستر: لوئیز فن خال بعد از شکستن رکورد نقل و انتقالات انگلیس می گوید :” انخل یک هافبک در کلاس جهانی است که هیچ شکی در استعداد بینظیرش وجود ندارد .

او بشدت سریع است و با پای چپ تاثیر گذارش ترس را به دل بهترین مدافعان دنیا می اندازد . دریبل زنی اش و توانایی اش در شکست دادن بازیکنان حریف کاملا تماشایی است . یک خرید عالی برای ما است.

گردآورنده:مسعود صالحی



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: بیوگرافی از دیماریا , عکس , بیوگرافی , آنخل دیماریا , من یونایتد ,
تاریخ : سه شنبه 25 آذر 1393
بازدید : 650
نویسنده : مسعود

 

http://fotograph.ir/wp-content/uploads/2014/06/RobinVanPersie_2867627.jpg

رابین ون پرسی در تاریخ 1983/08/06 در روتردام هلند به دنیا آمد . قد او چیزی در حددود 6 فیت و 2 اینچ است . در پست مهاجم هدف بازی می کند و با پای چپ قدرتمند خود توانایی شوت زنی بالایی دارد . همسر او بوچرا نام دارد و در محله گافز اواک در هرت فورد شایر زندگی می کند .
تا کنون توانسته در باشگاه های فاینورد و آرسنال بازی کند .هم چنین در جوانی نیز در باشگاه های اکسلسیور و جوانان فاینورد مشغول بازی کردن بوده است . فن پرسی بر خلاف والدینش به فوتبال علاقه زیادی داشت و با اصرار وی در سال 2001 به عضویت تیم جوانان اکسلسیور در آمد . پس از چندی به عضویت باشگاه فاینورد در آمد و در 3 فصل حضور خود در 2002 یوفا کاپ را بالای سر برد . در سال 2004 نیز به انگلستان آمد و به بهاشگاه آرسنال پیوست . در همان ابتدا توانست با تیمش جام حذفی را ببرد ولی بعد از آن و با اتفاقات پیش آمده تا سال 2009 نتوانسته عنوان دیگری با این تیم کسب کند . در تیم ملی هلند نیز توانسته در 33 بازی که به میدان رفته 12 گل به قمر برساند . هم چنین وی در بازی های جام جهانی 2006 آلمان و یورو 2008 نیز موفق به گلزنی برای تیم ملی کشورش شده است .

http://football.ir/media/1392/09/w3/fanpersi-66-505x350.jpg
رابین در محله ای در شرق روتردام زندگی می کرد . مادر او خوزه راس نقاش بود . پدر رابین نیز که باب نام دارد در شکل مجسمه سازی مشغول بود . رابین دو خواهر به نام های لیلی و کیکی دارد . والدین رابین علاقه مند بودند وی را نیز به هنر تشویق کنند اما رابین به فوتبال بسیار علاقه مند بود . رابین و همسر هلندی - مراکشیش دارای یک پسر به نام شاکوئل هستند . شاکوئل در 16 نووامبر 2006 به دنیا آمده .
رابین یک مشکل بزرگ داشت . در خانواده دختر بازی وی معروف بود و باعث شد بار ها توسط والدینش نصیحت شود . وی حتی به این دلیل در مدرسه اش نیز پرونده انظباتی داشت . حتی به علت مشکلاتی که با یک دختر به نام ساندرا کیریگز من داشت توسط پلیس هلند به 2 هفته زندان محکوم شد . البته اکنون او غرق در زندگی ورزشی خود است و این مسائل مربوط به دوران جوانی است .

فاینورد
در سال 2001 ابتدا در جوانان فاینورد بازی کرد . اما در فاصله اندکی توانست به تیم اصلی راه پیدا کند اما به دلیل مصدومیت هایش به طور منظم نتوانست برای این تیم هلندی به میدان برود . وی در سال 2001 - 2002 نیز به عنوان بهترین بازیکن جوان هلند انتخاب شد و جایزه ای به این مناسبت دریافت کرد . در سال بعد رابین یک قرار داد 3 سال و نیمه با باشگاه امضا کرد و توانست در آن سال گل های خوبی برای تیمش به ثمر برساند . در آن فصل رابین در 28 بازی که برای تیمش به میدان رفت توانست 8 گل به ثمر برساند . هم چنین در نهایت نایت قهرمان لیگ هلند نیز شدند . در پایان این فصل فاینورد در امضای قرار داد جدید با فان پرسی نا توان ماند و از این جا زمزمه های جدایی وی به گوش رسید . در پی یک سری مساول حاشیه ای نیز مربی تیم ون پرسی را در سال 2003 - 04 بیشتر روی نیمکت نگه داشت و بازی های اندکی به وی رسید . در نهایت در 28 بازی که بیشتر به عنوان ذخیره وارد می شد بازی کرد اما فقط 6 گل توانست برای تیمش به ثمر برساند . در همین احوال و در نقل و انتقالات زمستانی آرسنال وارد مذاکره شد ولی در نهایت در پایان فصل موفق به جذب این بازیکن شد

 برای دیدن مطالب بیشتر به ادامه مطلب بروید



:: برچسب‌ها: عکس , بیوگرافی از ون پرسی , آرسنال , منچستر یونایتد , من یونایتد ,
تاریخ : چهار شنبه 19 آذر 1393
بازدید : 405
نویسنده : مسعود

عکس های ورزشی عکس های راموس سرخیو راموس سرجیو راموس زدگینامه سرخیو راموس راموس تصاویر سرخیو راموس بیوگرافی راموس

سایت یوتک بیوگرافی و تصاویر سرخیو راموس برای شما ورزش دوستان اماده کرده است:
نام کامل: سرخیو راموس گارسیا
زادروز :۳۰ مارچ، ۱۹۸۶ (سن:۲۶ سال)
زادگاه: کاماس، Flag of Spain.svg اسپانیا
قد: ۱٬۸۳ متر
باشگاه کنونی:رئال مادرید
شمارهٔ پیراهن: ۴
پُست: دفاع راست و دفاع وسط
سرخیو راموس (متولد سال ۳۰ مارس ۱۹۸۶) بازیکن اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید می باشد که در پست مدافع (فوتبال) بازی می‌کند.
سرخیو راموس در محله کاماس سویل واقع در اندولوس بدنیا آمد و در سن کم به تیم جوانان سویا پیوست که شامل بازیکنانی مثل خسوس ناواس و آنتونیو پوئرتا بود. اولین بازی راموس در تیم اول سویا در لالیگا در تاریخ ۱ فوریه ۲۰۰۴ بود. در فصل ۲۰۰۵-۲۰۰۴ او ۳۱ بازی در این تیم در طی آن فصل انجام داد و به این تیم کمک کرد تا مقام ششم جدول را بدست بیاورد.
بعد از درخشش در سویا چند تیم بزرگ اروپایی برای خرید او پیش قدم شدند که در نهایت در تابستان ۲۰۰۵ رئال مادرید موفق شد او را با قیمت ۲۷ میلیون یورو به خدمت بگیرد که در آن زمان این مبلغ یک رکورد برای یک مدافع بحساب می امد.

او تنها خرید اسپانیایی فلورنتینو پرز در اولین دوره ریاستش در رئال مادرید بود.
بعد از آمدن به رئال مادرید او شماره ۴ این تیم را بر تن کرد که تا قبل از آن بر تن فرناندو هیرو کاپیتان سابق این تیم بود. راموس اولین گل خود را با پیراهن رئال مادرید در سال ۲۰۰۵ در مرحله گروهی مقابل لیون به ثمر رساند.

در اولین فصل حضورش در رئال مادرید او بعنوان مدافع میانی و بعضی اوقات بعنوان هافبک دفاعی در این تیم بازی میکرد که بعد از ورود کریستوف متزلدر و پپه او در پست اصلی خودش بعنوان مدافع راست به بازی گرفته شد. هرچند که گل زدن از وظایف اصلی یک مدافع به حساب نمیاد اما راموس موفق شد در طی ۴ فصل اول حضورش در این تیم حدود ۲۰ گل به ثمر برساند.
در فصل ۲۰۰۸-۲۰۰۷ فیفا سرخیو راموس را در تیم منتخب فصل قرار داد و درسال ۲۰۰۸ در تیم فصل اروپا از طرف یوفا قرار گرفت همچنین در همین سال او در رده ۲۱ نامزدهای بهترین بازیکن فصل اروپا از طرف یوفا قرار گرفت.
درحال حاضر او کاپیتان دوم رئال مادرید بعد از ایکر کاسیاس است.
در ۲۰ آپریل ۲۰۱۱ راموس موفق شد به همراه رئال مادریددر مقابل بارسلونا در استادیوم مستایا والنسیا به مقام قهرمانی کوپا دل ری برسد. بعد از این قهرمانی او به همراه دیگر بازیکنان این تیم به شهر مادرید بازگشتند که در حال جشن گرفتن بر روی اتوبوس این تیم جام قهرمانی از دست او افتاد و صدمه دید.

بیوگرافی و تصاویر سرخیو راموس

 عکس های ورزشی عکس های راموس سرخیو راموس سرجیو راموس زدگینامه سرخیو راموس راموس تصاویر سرخیو راموس بیوگرافی راموس

بیوگرافی و تصاویر سرخیو راموس

عکس های ورزشی عکس های راموس سرخیو راموس سرجیو راموس زدگینامه سرخیو راموس راموس تصاویر سرخیو راموس بیوگرافی راموس

بیوگرافی و تصاویر سرخیو راموس

عکس های ورزشی عکس های راموس سرخیو راموس سرجیو راموس زدگینامه سرخیو راموس راموس تصاویر سرخیو راموس بیوگرافی راموس



:: برچسب‌ها: بیوگرافی از راموس ,
تاریخ : چهار شنبه 19 آذر 1393
بازدید : 174
نویسنده : مسعود

گرت بیل

زندگینامه کامل گرت بیل

گرت بیل,بیوگرافی گرت بیل,عکس گرت بیل

در این مطلب در بخش بیوگرافی سایت بحث آزاد می توانید بیوگرافی گرت بیل گران قیمت ترین بازیکن فوتبال تاریخ دنیا را مشاهده کنید همچنین در این مطلب می توانید تصاویر وی را مشاهده کنید.

 

نام کامل: گرت فرانک بیل
زادروز : ۱۶ ژوئیهٔ ۱۹۸۹ ‏
زادگاه : کاردیف، ولز
قد : ۱٫۸۶ سانتی متر
پست: مهاجم ، هافبک
اطلاعات باشگاهی گرت بیل
باشگاه کنونی گرت بیل: رئال مادرید
شمارهٔ پیراهن : ۱۱
باشگاه‌های جوانان گرت بیل
–  کاردیف
۲۰۰۵–۲۰۰۶ : آکادمی ساوت‌همپتون
باشگاه‌های حرفه‌ای گرت بیل
۲۰۰۶–۲۰۰۷ : ساوت‌همپتون
۲۰۱۳–۲۰۰۷: تاتنهام هاتسپر
۲۰۱۳–:  رئال مادرید
گرت بیل(به انگلیسی: Gareth Bale)‏ (زادهٔ ۱۶ ژوئیه ۱۹۸۹) در ولز است که در حال حاضر به عنوان هافبک و وینگر در لالیگا و باشگاه رئل مادرید و تیم ملی ولز بازی می‌کند. بزرگان فوتبال او را به عنوان یک فوتبالیست با سرعت فوق العاده، با توانایی بالای عبور از حریف، شوت زنی دقیق با پای چپ و ویژگی‌های فیزیکی استثنایی توصیف کرده‌اند.

بیل برادرزاده کریس پایک فوتبالیست سابق شهر کاردیف است.
گرت بیل فوتبال حرفه‌ای را از ساوت‌همپتون و با بازی در خط دفاعی آغاز کرد که تبحر خاصی در اجرای ضربات آزاد داشت. با آغاز تغییر باشگاه و حضور در اسپرز در سال ۲۰۰۷، با تغییر مدیریتی و تاکتیکی او بیشتر تبدیل به یک بازیکن تهاجمی شد.

 

با آغاز فصل ۲۰۰۹–۱۰، گرت بیل نقش محوری در تاتنهام، چه در داخل کشور و چه در لیگ قهرمانان ایفا کرد. نقطه اوج گرت بیل بازی تاتنهام در مقابل اینتر میلان در لیگ قهرمانان اروپا بود در آن بازی تاتنهام ۴-۳ شکست خورد اما آنچه از این دیدار بیش از همه در یادها ماند، هت‌ تریک فوق‌العاده بیل بود.

 

گرت بیل با تکنیک و سرعت فوق‌ العاده‌اش خط دفاعی قهرمان اروپا را بارها به هم ریخت و چیزی نمانده بود که شکست سنگین تیمش را به یک تساوی خاطره انگیز تبدیل کند.توانایی او برای عبور از خط دفاعی اینتر حیرت‌ انگیز بود و مایکون که از بهترین مدافعان جهان بود را محو کرد و در بازی بعدی تانتهام و اینتر میلان باز هم بیل گل زد و پاس گل داد تا تاتنهام این بار ۱-۳ پیروز شود، گرت بیل دفاع اینترمیلان را از هم پاشید و نقطه شهرتش بازی های او مقابل اینتر بود.

 

افتخارات گرت بیل
گرت بیل سال ۲۰۱۱ جایزه بهترین بازیکن سال انگلیس را به دست آورده بود و در سال ۲۰۱۳ نیز بازیکن سال فوتبال انگلیس شد و در ادامه نیز بیل عنوان بهترین بازیکن جوان لیگ جزیزه را به دست آورد. او با حضور فوق العادش در تاتنهام به عنوان یکی از نمادهای فیفا ۲۰۱۴ لقب گرفت.



:: برچسب‌ها: بیو گرافی و عکس از گرت بیل , عکس گرت بیل پا طلایی , فقط بیل , گران ترین بازیکن حال حاضر جهان , ,
تاریخ : 11 آذر 1393
بازدید : 218
نویسنده : مسعود


Alternative content


کلیک کنید

RSS

Powered By
loxblog.Com