اسلایدر

عکس از رونالدو(نوشته شده توسط احسان)
','','resizable=1,scrollbars=1,width=300,height=300,top=100,left=100,status=1,menubar=1,toolbar=1,location=1,directories=1');return false;">


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تبلیغات
تاریخ : 6 آذر 1393
بازدید : 184
نویسنده :



:: برچسب‌ها: عکس از رونالدو ,
تاریخ : پنج شنبه 6 آذر 1393
بازدید : 218
نویسنده : مسعود

 

آندرس اینیستا,بیوگرافی آندرس اینیستا,عکسهای آندرس اینیستابیتوته

بیوگرافی آندرس اینیستا + تصاویر آندرس اینیستا
نام کامل: آندرس اینیستا لوخان
تاریخ تولد:۱۱ مه ۱۹۸۴
محل تولد: فوئنتیلبیا، اسپانیا
پُست: هافبک/مهاجم گوش

 

آندرس اینیستا لوخان (به اسپانیایی: Andrés Iniesta Luján) که در ۱۱می ۱۹۸۴ در روستایی کوچک به نام فوئنتیلبیا، واقع در استان آلباسته در اسپانیا به دنیا آمد، فوتبالیستی اسپانیایی است که در پست هافبک تهاجمی بازی می‌کند. اینیستا هم‌اکنون با پیراهن تیم فوتبال بارسلونا در رقابت‌های لالیگا اسپانیا شرکت می‌کند و عضو تیم ملی فوتبال اسپانیا نیز می‌باشد. وی از نوجوانی در مدرسه فوتبال بارسلونا آموزش دیده است.


پیش از اولین بازی خود در تیم ملی بزرگسالان اسپانیا در سال ۲۰۰۶ میلادی، اینیستا در تیم‌های زیر ۱۶سال، زیر ۱۹سال و زیر ۲۱سال اسپانیا بازی کرده بود. در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان فقط توانست یک بازی برای اسپانیا انجام دهد چرا که اسپانیا نتوانست به دور بعدی راه پیدا کند. وی در رقابت‌های مقدماتی و اصلی یورو ۲۰۰۸ برای اسپانیا بازی کرد و نقش بسزایی در قهرمانی این تیم داشت که در نهایت باعث شد اسم وی در لیست تیم منتخب تورنمنت حاضر باشد.

 

در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی نیز اینیستا تیم اسپانیا را همراهی کرد و نقش کلیدی در پیروزی تیمش داشت. آندرس اینیستا در فینال این بازیها با به ثمر رساندن تنها گل بازی در دقیقه ۱۱۶ باعث شد تا اسپانیا با پیروزی بر هلند برای اولین بار قهرمان جهان گردد. این گل او باعث شد تا وی به عنوان بهترین بازیکن بازی انتخاب شود و به محبوبیتهای او افزوده شود. وی همچنین جایزه‌ی بهترین بازیکن اروپا در سال ۲۰۱۱-۲۰۱۲ را برده است.


توانایی بازی او در همه جای زمین، به همراه فروتنی و تواضع ذاتی او، باعث شده تا القابی مانند جادوگر، ضدستاره  و جدیدترین آنها «سن آندرس» (San Andrés)، به او داده شود. یکی دیگر از معروف ترین القاب آندرس اینیستا طفل معصوم است.

 برای دیدن عکس هایی از اینیستا به ادامه مطالب بروید

 



:: برچسب‌ها: عکس , بیوگرافی از آندرس اینیستا ,
تاریخ : پنج شنبه 6 آذر 1393
بازدید : 224
نویسنده : مسعود

http://8pic.ir/images/90124562523231880469.jpg

دوم ژوئن سال ۱۹۸۸ سرجیو لیونل آگرو دى کاستیو ملقب به "Kun Aguero" بازیکن تیم ملى آرژانتین و باشگاه اتلتیکو مادرید در شهر کویلمس آرژانتین (در نزدیکی بوینس آیرس) در خانواده ای با ۷ فرزند به دنیا آمد. او در سن ۱۵ سال و ۳۵ روز در لیگ دسته اول آرژانتین براى تیم ایندیپندینته مقابل سن لورنزو به میدان رفت و عنوان جوانترین بازیکن تاریخ این رقابت ها را به خود اختصاص داد و رکورد دیگو مارادونا را از آن خود کرد. پس از اتمام فصل ۲۰۰۶-2005 با یک قرارداد ۶ ساله با مبلغ ۲۰ میلیون یورو به اتلتیکومادرید منتقل شد و به عنوان یکى از بهترین بازیکنان این تیم اسپانیایى خود را مطرح کرده است. سرجیو آگرو که در جام جهانى زیر ۲۰ سال (کانادا-۲۰۰۷) به عنوان بهترین گلزن رقابت ها شناخته شد (با ۶ گل ) و جایزه بهترین بازیکن این پیکارها را نیز از آن خود کرد، همسر دختر مارادونا جیانیناست و اخیرا صاحب یک پسر به نام (بنجامین )شده. او در ۵۴ بازی ۲۳ گل در ایندیپندینته به ثمر رسانده ضمن این که تا کنون در ۱۲۵ بازی که برای اتلتیکو به میدان رفته ۴۹ بار موفق به گلزنى شده است و در ۲۰ بازی ملی خود ۷ گل زده . آگرو در سال ۲۰۰۷ به عنوان بهترین بازیکن جوان فیفا دست یافت. در ابتدای حضورش در اتلتیکو حضور فرناندو تورس باعث شد تا او نتواند آنطور که باید خودش را نشان دهد ولی در آغاز فصل ۰۸-۲۰۰۷ پس از انتقال تورس به لیورپول آگرو فرصت خودنمایی یافت و در آن فصل ۲۰ گل برای تیمش در لالیگا زد و در رده سوم بهترین گلزنان لیگ اسپانیا قرار گرفت و دومین بازیکن برتر لالیگا در آن فصل لقب گرفت . در فصل ۰۹-۲۰۰۸ آگرو در کنار فورلان اروگوئه ای زوج خط حمله اتلتیکو را تشکیل میدادند و در همان فصل فورلان آقای گل رقابتها شد و اگرو با ۱۷ گل در جمع ۱۰ گلزن برتر لالیگا قرار گرفت .

آگرو اولین بازی ملی خود برای تیم بزرگسالان آرژانتین را در تاریخ سوم سپتامبر ۲۰۰۶ مقابل برزیل در ورزشگاه اختصاصی آرسنال (امارات) انجام داد . او سه بار همراه با آرژانتین در جام جهانی جوانان شرکت کرده و دوبار قهرمان شده . آگرو همراه با لیونل مسی و فرناندو گاگو در جام جهانی جوانان ۲۰۰۵ که در هلند برگزار شد قهرمان شدند و در المپیک ۲۰۰۸ چین نیز عنوان قهرمانی را کسب کردند . آگرو در المپیک ۲۰۰۸ دو گل برای آرژانتین زد و هر دو انها در دیدار نیمه نهایی مقابل برزیل و در عرض پنج دقیقه به ثمر رسیدند .



:: برچسب‌ها: عکس و بیوگرافی از آگرو ,
تاریخ : پنج شنبه 6 آذر 1393
بازدید : 224
نویسنده : مسعود

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user8748/news/thumbnail/juergen-klopp-erstaunt-514.jpg
یورگن نوربرت کلوپ (به آلمانی: Jürgen Norbert Klopp) (زادهٔ ۱۶ ژوئن ۱۹۶۷ در اشتوتگارت، آلمان) سر مربی فوتبال آلمانی است. او هم اکنون هدایت باشگاه فوتبال دورتموند را بر عهده دارد.

این مربی جوان که یکی از پدیده‌های نوین عرصه روی نیمکت دنیای فوتبال می‌باشد با حضورش در سال ۲۰۰۸ به جای توماس دال روی نیمکت تیم افول کرده دورتموند تحولی انقلابی را در این باشگاه به وجود آورد تا جایی که بعد از ۲ سال هدایت این تیم در سالهای سوم و چهارم مربیگری اش در این باشگاه دو قهرمانی با ارزش را آن هم پشت سر هم برای این تیم در بوندسلیگا در حضور تیم قدرتمند بایرن مونیخ کسب کرد. ضمناً او توانست در سال ۲۰۱۱/۲۰۱۲ همزمان با لیگ داخلی عنوان قهرمانی جام حذفی را نیز با پیروزی تاریخی و خرد کننده ۵/۲ در مقابل بایرن مونیخ برای دورتموندی‌ها در فینال جام حذفی کسب کند تا دبلی ماندگار را برای هواداران پر شور دورتموند به یادگار بگذارد. از یورگن کلوپ که در دو سال اخیر دو بار بهترین مربی سال فوتبال آلمان هم شده است به عنوان مهمترین کاندیدای مربیگری تیم ملی آلمان پس از دوران یوآخیم لو نام می‌برند که بارها فلسفه و نگاه فوتبالی او مورد ستایش سرمربی وقت تیم ملی و کارشناسان فوتبال آلمان هم در هیمن راستا قرار گرفته است.

http://football.ir/media/1392/06/w2/klopp5-505x350.jpg



:: برچسب‌ها: بیو گرافی از یورگن نوربرت کلوپ , عکس از کلوپ ,

Alternative content


کلیک کنید

RSS

Powered By
loxblog.Com