اسلایدر

فوتبالی ها
','','resizable=1,scrollbars=1,width=300,height=300,top=100,left=100,status=1,menubar=1,toolbar=1,location=1,directories=1');return false;">


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تبلیغات
تاریخ : 11 آذر 1393
بازدید : 189
نویسنده : مسعود

در ایـنجـا مـی خواهیم 10 فایده مهم ورزش کردن را برای شما بازگو کنیم.

1_ کمک می کند که بهتر و راحت تر بخوابید.

اگرچه ممکن است از نظر شما مسئله ای بدیهی بیاید، اما تحقیقات مربوط به ورزش کردن با راحت خوابیدن به تازگی انجام شده است. این تحقیقات نشان داده است که به طور میانگین 20 الی 30 دقیقه ورزش برای سه تا چهار روز در هفته کمک می کند که خواب راحت تری داشته باشید. هر چند، بهتر است که روز ها یا بعد از ظهرها ورزش کنید نه شب ها قبل از خواب چون در اینصورت خیلی پرانرژی خواهید شد و به سادگی خوابتان نخواهد برد.

ورزش کردن کمک می کند راحت تر خوابتان ببرد و بهتر بخوابید و ساعت خوابتان را هم بیشتر خواهد کرد. همچنین کیفیت خواب شما را هم بالاتر خواهد برد و سبب می شود که خواب عمیق تری داشته باشید.


2- باعث می شود دیرتر پیر شوید و از مرگ نابهنگام هم جلوگیری می کند.

هر چه سنتان بالاتر می رود، ورزش منظم می تواند شما را از نظر بدنی متناسب و سالم نگاه دارد. همچنین وضعیت پوست و ماهیچه های شما را هم بهتر خواهد کرد، قابلیت انعطاف شما را بالاتر خواهد برد و از بسیاری بیماری های مربوط به پیری از قبیل پوکی استخوان و بیماری های قلبی جلوگیری خواهد کرد.


3- مفصل ها، استخوان ها و ماهیچه های شما را سالم تر نگاه خواهد داشت.

هر چه سنتان بالاتر می رود، تراکم استخوان هایتان و انعطاف پذیری مفصل هایتان کمتر خواهد شد. ورزش کردن به طور منظم یکی از بهترین راه ها برای کم کردن مشکلات مربوط به ماهیچه ها، مفصل ها و استخوان ها است. یک برنامه ورزشی منظم به شما کمک می کند که قوا و انعطاف پذیری خود را حفظ کنید.



4- سیستم دفاعی بدنتان را تقویت خواهد کرد.

تحقیقات مختلفی نشان داده است که ورزش قدرت سیستم دفاعی بدن را بالا می برد. در نوجوانان و بزرگسالان ورزش می تواند به عنوان یک محرک طبیعی برای سلول های دفاعی به حساب آید. در افراد سالخورده عملکرد سیستم دفاعی خود به خود ضعیف می شود که می تواند خطر ابتلا به بیماری های مسری و واگیردار را افزایش دهد. اما تمرینات ورزشی منظم و متعادل مثل پیاده روی و دوچرخه سواری می تواند به طور تقریبی این ضعف سیستم دفاعی را در بدن کاهش دهد.



5- حافظه را قوی تر خواهد کرد.

تحقیقات بسیاری نشان داده است که افرادی که روی قاعده ای منظم ورزش می کنند حافظه و قدرت تمرکز بهتری دارند. پیاده روی سه روز در هفته به مدت 45 دقیقه برای بالا بردن زیرکی و هوش شما کافی است. ورزش های هوازی قسمت های جلویی و جداره های بالایی مغز که به تمرکز مرتبط است را تحریک می کند.


6- اعتماد به نفس را بالا می برد.

این سوال ساده را از خود بپرسید: در کدام لحظه احساس بهتری دارم؟ وقتی روی مبل لم داده ام و مشغول خوردن یک پاکت چیپس هستم یا بعد از انجام یک تمرین ورزشی عالی از باشگاه برگشته ام؟ اگر مدتی است که بد هیکل شده اید، تمرینات ورزشی را شروع کنید، بنیه، ماهیچه ها و قدرت بدنیتان را افزایش خواهید داد و از نظر روحی حال بهتری خواهید داشت. این خود به خود باعث می شود که تصویر بهتری از خود داشته باشید و اعتماد به نفستان بالا رود.


7- انرژی و تحمل شما را بالا می برد.

تا به حال چند بار از باشگاه در رفته اید فقط چون خسته شده و دیگر تحمل ادامه تمرینات را نداشته اید؟ اما آیا زمانی که تنبلی را کنار گذاشته و به تمرینات ادامه داده اید احساس بهتری نداشته اید و پرانرژی تر نشده اید؟ افرادی که به طور مداوم ورزش می کنند، انرژی، قدرت بدنی و تحمل بیشتری دارند. مدت کمی بعد از آغاز تمرینات این انرژی بیشتر را در خود کاملاً حس خواهید کرد.


8- شور جنسی و قدرت شما را در مسائل جنسی افزایش می دهد.

این حقیقت دارد: تمرینات ورزشی منظم شور و شوق شما را به مسائل جنسی افزایش داده و باعث می شود که بهتر ارضاء شوید. بالا رفتن تحمل بدن و قدرت عضلات عملکرد جنسی شما را افزایش می دهد.


9- فشارهای عصبی، افسردگی و اضطراب را کاهش می دهد.

ورزش باعث می شود که اضطراب و استرس شما به پائین ترین حد خود برسد. در این حالت بدن شما بعد از یک یا دو ساعت بعد از اتمام تمریناتتان اندورفین بیشتری تولید خواهد کرد که اعصاب شما را تسکین داده و آسودگی خیالتان را افزایش خواهد داد. فایده دیگر فعالیت بدنی این است که شما را به داشتن رژیم غذایی مناسب تشویق می کند و تغذیه مناسب هم استرس را کاهش می دهد. حتی بعضی تحقیقات نشان داده است که از ورزش می توانیم به عنوان درمانی برای افسردگی نیز استفاده کنیم.


10- احتمال ابتلا به بسیاری از بیماری ها را کاهش می دهد.

بهترین نتیجه ای که از تمرینات ورزشی گرفته می شود این است که احتمال ابتلای شما را به بسیاری از بیماری های جدی و کشنده مثل بیماری های قلبی، فشار خون بالا، پوکی استخوان، دیابت، چاقی، کلسترول بالا، سرطان سینه ، ایست و حملات قلبی و ورم مفاصل کاهش می دهد.



تاریخ : 11 آذر 1393
بازدید : 180
نویسنده : مسعود
Hello to all my friends in this popular blog. M. I love you with a great offer for you Hstm.mn this blog at no cost to you for this blog Dad.ltfa will transfer to the email address you Bznyd.dvst M
duosam4456@yahoo.com.


تاریخ : 11 آذر 1393
بازدید : 206
نویسنده : مسعود
http://www.uploadax.com/images/00967026556314012127.jpg


تاریخ : 11 آذر 1393
بازدید : 1650
نویسنده : مسعود

بیوگرافی کامل جیمز رودریگز + عکس های جیمز رودریگز

جیمز رودریگز , خامس رودریگز

بیوگرافی کامل جیمز رودریگز

نام کامل : جیمز دیوید رودریگز روبیو
تاریخ تولد : ۱۲ ژوئیه ۱۹۹۱

زادگاه : شهر کاکوتا کشور کلمبیا

حرفه : فوتبالیست

 

زندگی حرفه ایی جیمز رودریگز

او فوتبالش را در همان دوران کودکی و به تشویق مادرش در شهر Ibague با ثبت نام در مدارس فوتبال آغاز کرد . او در همان دوران همیشه پیراهن شماره ۱۰ را پوشیده است . او از سال ۲۰۱۱ زمانی که ۲۰ سال داشت به عضویت تیم ملی بزرگسالان کلمبیا در آمده است . او اغلب در پست هافبک هجومی و یا مهاجم نوک بازی میکند.جیمز رودریگز یک مترو هشتاد سانتی متر قد دارد.

جیمز رودریگز , خامس رودریگز

جیمز رودریگز در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل با زدن ۶ گل توانست آقای گل این دوره از جام جهانی شود . همچنین گل او به اروگوئه به عنوان زیباترین گل این مسابقات شناخته شد . با درخشش در جام جهانی ۲۰۱۴ باشگاه های زیادی خواهان به خدمت گرفتن او شدند . او در جولای ۲۰۱۴ با قراردادی ۶ ساله به ارزش ۶۳ میلیون پوند از موناکو فرانسه راهی تیم رئال مادرید شد . جیمز رودریگز سابقه بازی در تیم هایی همچون Banfield , FC Porto , AS Mónaco , Inicios و تیم های ملی جوانان و بزرگسالان کلمبیا را دارد .

جیمز رودریگز , خامس رودریگز

تیم های باشگاهی جیمز رودریگز

تیم انویگادو اف سی کلمبیا

رودریگز فوتبال حرفه ای خود را در سال ۲۰۰۶ از باشگاه انویگادو اف سی شروع کرد. او در مدت زمان حضورش در این تیم در ۳۰ بازی ۹ گل به ثمر رساند.

تیم اتلتیکو بنفیلد آرژانتین

در سال ۲۰۰۸ جیمز به تیم اتلتیکو بانفیلد آرژانتین پیوست اولین گل خود را در بازی برابر تیم روزاریو زد. او در این تیم درخشان بازی میکرد و یکی از ستاره های بی چون چرای تیمش به شمار میرفت. جیمز برای این تیم در ۴۲ بازی به میدان رفت اما زیاد گل نزد.

تیم اف سی پورتو پرتغال

در سال ۲۰۱۰ جیمز رودریگز جوان با قراردادی ۴ ساله و مبلغ ۵ میلیون یورو راهی تیم پورتو پرتغال شد و اولین گلش را در یک بازی دوستانه مقابل آژاکس هلند به ثمر رساند.
جیمز اولین گل اروپایی خود را در ۱۵ دسامبر ۲۰۱۰ در بازی با زسکا مسکو زد که منجر به برد تیمش شد.
در سال ۲۰۱۱ او همچنین یک هتریک را در بازی با ویکتوریا گوایمارائس به نام خود ثبت کرد.
در فصل ۲۰۱۱-۱۲ او برای پورتو ۱۴ گل و ۱۱ پاس گل داد.
در فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۳ او در مرحله گروهی جام باشگاه های اروپا در مقابل پاری سن ژرمن یک گل زد که منجر به برد تیمش شد.  او در زمانی که در تیم اف سی پورتو بازی میکرد در ۶۳ بازی که برای پورتو انجام داد ۲۵ گل وارد دروازه حریفان کرد.

تیم موناکو فرانسه

سال ۲۰۱۳ پس درخشش جیمز جوان در تیم پورتو، سران موناکو تصمیم گرفتند او را به خدمت بگیرند و سرانجام با پیشنهادی ۴۵ میلیون یورویی به مدت ۵ سال با او قرار داد بستند.

رئال مادرید اسپانیا

او پس از درخشش در جام جهانی در جولای ۲۰۱۴ با قرار دادی ۶ ساله راهی رئال مادرید شد .

زندگی شخصی جیمز رودریگز

جیمز در سال ۲۰۱۱ با دنیلا اسپینا خواهر دیوید اسپینا ازدواج کرد و در ۲۹ می ۲۰۱۳ دخترشان ، که سالومه نام دارد بدنیا آمد.

جیمز رودریگز , خامس رودریگز

جیمز رود ریگز در کنار همسرش

جیمز رودریگز و همسرش

جیمز رود ریگز در کنار همسرش

جیمز رودریگز و همسرش

جدیدترین عکس های جیمز رودریگز در سال ۲۰۱۴

جیمز رودریگز , خامس رودریگز

عکس یادگاری جیمز رودریگز در کنار کریس رونالدو

جیمز رودریگز , خامس رودریگز

عکس های شخصی جیمز رودریگز در سال ۲۰۱۴

جیمز رودریگز , خامس رودریگز

جیمز رودریگز آقای گل مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴

جیمز رودریگز , خامس رودریگز

همسر و فرزند جیمز رودریگز در ورزشگاه در حال دیدن بازی های تیم ملی کلمبیا

جیمز رودریگز , خامس رودریگز

عکس جیمز رودریگز بهمراه خانواده اش

جیمز رودریگز , خامس رودریگز

عکس همسر و فرزند جیمز رودریگز

جیمز رودریگز , خامس رودریگز

عکس جیمز رودریگز بهمراه زن و دخترش

جیمز رودریگز , خامس رودریگز

 اسم همسر و فرزند جیمز رودریگز

جیمز رودریگز , خامس رودریگز

بیوگرافی کامل جیمز رودریگز , عکس های جدید جیمز رودریگز ۲۰۱۴

جیمز رودریگز , خامس رودریگز

عکس و آدرس اینستاگرام جیمز رودریگز

جیمز رودریگز , خامس رودریگز

جیمز رودریگز , خامس رودریگز

جیمز رودریگز در لباس تیم ملی کلمبیا

جیمز رودریگز , خامس رودریگز

عکس همسر و فرزند جیمز رودریگز

جیمز رودریگز , خامس رودریگز

جیمز رودریگز در مراسم معارفه باشگاه رئال مادرید

جیمز رودریگز , خامس رودریگز

جیمز رودریگز عضو تیم رئال مادرید

  جیمز رودریگز , خامس رودریگز

جیمز رودریگز

منبع:www.amazing.ir


تاریخ : 11 آذر 1393
بازدید : 145
نویسنده : مسعود
http://www.pnuforums.ir/upload/92/5/1376811388.jpg


تاریخ : 11 آذر 1393
بازدید : 208
نویسنده : مسعود


تاریخ : 11 آذر 1393
بازدید : 179
نویسنده : مسعود

ازدواج مسعود ازیل با آنا ماریا لگربلوم

آنا ماریا که تا قبل مسیحی بود ، با ازدواج با مسعود ازیل بازیکن تیم ملی آلمان ، مسلمان شده و دیگر گوشت خوک نمی خورد و علافه ی زیادی به قرآن پیدا کرده است و هم اکنون نام ملک به معنی " فرشته " را برای خود انتخاب نموده است .

 

مسعود اوزیل بازیکن ترکیه اصل تیم ملی آلمان و باشگاه رئال مادرید در ۱۵ اکتبر ۱۹۸۸ در گلزن گیرشن واقع در آلمان غربی متولد شد. وی ۱۸۲ سانتی متر قامت دارد و از سال ۲۰۰۶ کار خود رو از جوانان آلمان شروع کرد. در سال ۲۰۰۷ در رده زیر ۲۱ سال ژرمن ها بازی کرد.
در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی در سه بازی تیم آلمان بازی کرد و در بازی با غنا

 

http://images.persianblog.ir/647780_VTifysTJ.jpg

 از لبه محوطه ۱۸ قدم یک گل به ثمر رساند.
اوزیل سرانجام با انعقاد قراردادی به ارزش ۱۵ میلیون یورو از وردربرمن به تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا پیوست. مسوت اوزیل پس از پیوستن به رئال مادرید گفت:« امروز به رویای کودکی ام رسیدم.»
به گزراش مارکا مسوت اوزیل پس از امضای قرار داد با رئال مادرید گفت:«از این که مدت طولانی طی شد تا به رئال مادرید ملحق شوم متاسفم و از مردم مادرید عذرخواهی می‌کنم. مشکل مالی از ابتدا نیز وجود نداشت و مقامات وردربرمن آلمان با هواداران خود صادقانه رفتار نمی کردند.»
اوزیل در ادامه با بیان اینکه به رئال پیوسته است خوشحال است می گوید:« از این که به رئال مادرید اسپانیا پیوسته ام بسیار خوشحالم و اطمینان دارم که فصل جدید را با قدرت تمام آغاز خواهیم کرد.

 زندگی شخصی
او در حال حاضر با آنا ماریا لاگربلوم خواهر سارا کونور که مطابق اعتقادات او در ژوئن ۲۰۱۰ به اسلام گرویده است نامزد شده است.
بازیکن مسلمان تیم ملی فوتبال آلمان توجه عمیقی به گرفتن روزه در ماه مبارک رمضان دارد.
به گزارش برمنر سایتونگ ، مسوت اوزیل از زمانی که به سن شرعی رسیده، آنگونه که خود عنوان می کند، به گرفتن روزه مبادرت کرده است.
این بازیکن ۲۱ ساله ترک تبار که در خاک آلمان به دنیا آمده است، در جام جهانی آفریقای جنوبی درخشید و بسیار مطرح شد. وی پس از این پیکار ها، همواره مورد توجه تیم های بزرگی مانند بارسلونا، رئال مادرید، منچستریونایتد و چلسی بوده است.
اوزیل عنوان کرد:تاکنون تا آنجایی که امکان داشته، روزه هایم را گرفته ام. اگر در مسافرت به سر برده ام نیز قضای آن را به جای آورده ام. البته الان از این لحاظ با
دشواری روبرو شده ام.

 

با توجه به اینکه در فصل آماده سازی قبل از شروع فصل قرار داریم و روزی دو جلسه صبح و عصر تمرین می کنیم، در عمل امکان گرفتن روزه خیلی سخت است. با این حال، به گرفتن قضای روزه هایم پس از این دوره اقدام می کنم.

، بازیکن دورگه آلمانی – ترکیه ای ، تصمیم گرفت که ملیت ژرمن را برای خود انتخاب کند و حالا برای تکمیل خط هافبک رئال مادرید به هموطنش ، سامی خدیرا ملحق شده است . اوزیل که مسی “مانیشافت” لقب گرفته ، پای چپ خلاقی دارد و با سبک بازی فرز و چابک خود می تواند حریفان را مبهوت خود سازد . او خود را در بوندسلیگا و علی الخصوص جام جهانی به جهان شناساند . اوزیل ۲۱ ساله ، با توجه به غیبت بالاک در جام جهانی ، طراح اصلی تیم ملی آلمان در جام جهانی بود و در تیم ملی کشورش ، با یک سبک بازی فوق العاده به مقام سومی جهان رسید . تکنیک او جان تازه ای به فوتبال ماشینی آلمان بخشید و البته باید شهرت خود را مدیون یواخیم لوو ، تئوریسین متبحر آلمانی باشد .
مسعود اوزیل ، در سال ۱۹۸۸ در گلزن کرشن ، شهری که رائول گونزالس در آن بازی می کند متولد شد ، والدینش مهاجرانی از دورک ، در استان زونگولداک ترکیه بودند . اجداد او در دهه ۶۰ به آلمان آمدند چرا که در آن زمان ، کشور آلمان ، احتیاج به کارگران خارجی داشت . دو نسل بعد ، مسعود در بولمک رشد یافت و پدرش مصطفی نیز در کارخانه سنگ مرمر کار می کرد . مادرش ،گلی زار اهل تونس بود و فرزندان این زوج هم مطلع ، نسه ، دویگو و مسعود بودند که آخری فقط یک رویا داشت : تبدیل شدن به زیدان .
تفریح اول او پس از فوتبال ، خواندن قران است و پس از آن گوش دادن به آهنگهای رپ که آن را در تضاد با دینش اسلام نمی داند . او با جان دلای ، رپر معروف رفاقت دیرینه ای دارد .
در ماه های گذشته شایعه پردازان به خاطر رابطه اش با خواهر خواننده معروف سارا کونور ، او را زیاد مورد توجه قرار می دادند اما آخرین با آنا ماریا لاگربلوم دوست شده است که به تازگی با یک بچه هشت ساله از پکا لاگربلوم طلاق گرفته است . آنا ماریا که سابقه دوستی با لودویچ مگنین ، بازیکن دیگر را هم دارد ، از اواخر ۲۰۰۹ با اوزیل دوست شده و رابطه این دو آن قدر عمیق است که آنا ماریا به اسلام گرویده و حتی نامش را به ملک (به معنی فرشته) تغییر داده است . قرار بود که پس از جام جهانی با همدیگر ازدواج کنند اما آنا ماریا فعلا در گیر و دار مسائل طلاقش به سر می برد .
بخش عمده ای از زندگی او در سالهای اخیر متعلق به وردربرمن بوده است . جایی که در آن جا به موفقیتهای زیادی دست یافت . البته راه درازی تا رسیدن به اوج پیش رو داشت . اولین تیم او وستفالیا ۰۴ بود که تیمی محلی در منطقه شالکه است ، پس از آن به تیم شالکه ۰۴ ملحق شد . اولین بازیش برای این تیم را در ۱۷ سالگی انجام داد و به یکی از پدیده های تیمش مبدل شد . در دومین فصل مورد اعتماد اسلومکا ، مربی جدید تیم قرار نداشت . پدر اوزیل از این وضعیت خسته شد پس از رد پیشنهاد تمدید قرارداد یک میلیون یورویی توسط شالکه ، پسرش را راهی وردربرمنی کرد که به دنبال جانشینی برای دیگو بود . بازیکن برزیلی به یووه رفت و اوزیل با ۴٫۵ میلیون یورو به وردربرمن رفت تا ناجی این تیم باشد .
درخشش او در تیم زیر ۲۱ سال آلمان و همین طور وردربرمن نگاه یواخیم لوو را به او جلب کرد تا در غیاب بالاک در جام جهانی به این جوان ۲۱ ساله بازی دهد و البته خوب هم جواب داد .
اسطوره ی اوزیل ، زیدان است و حالا باید دید که آیا او می تواند زیدانی دیگر در رئال مادرید باشد یا خیر …

در مورد درخشش مسعود اوزیل پدیده جدید آلمان مطالب زیادی نقل می شود، کسی که بر مصیبت شخصی غلبه کرد و با نمایش خیره کننده خود مقابل انگلیس، موجبات حذف این تیم را فراهم آورد.

در حالی که تنها دو روز از درگذشت مادربزرگش می گذشت اوزیل ۲۱ ساله اعلام کرد آماده است به رویایش در زمینه پیوستن به ستارگان بازی ها جامه عمل بپوشاند و به نظر می رسد این رویا ممکن است حتی زودتر از آنچه تصور می کرد، به حقیقت بپیوندند. اوزیل که یک سال پیش نقش عمده ای در قهرمانی آلمان در مسابقات زیر ۲۱ سال اروپا ایفا کرد، مانند یک استعداد ناب جهانی در میان مردان بزرگ است . او در حالی که برای مصاف با آرژانتین آماده می شود تمایل خود را برای تبدیل شدن به یکی از بزرگان فوتبال پنهان نمی کند. او می گوید:” رویاهای من مثل سایر بچه هاست و آن این است که بهترین فوتبالیست جهان باشم. من تنها ۲۱ سال دارم و باید برای چنین آرزوی بزرگی مدتی صبر کنم اما من تا به حال مقابل بسیاری از بازیکنان بزرگ جهان بازی کرده ام و از این مبارزه لذت می برم.”

 

” وقتی برای مردم این کشور بازی می کنید اهمیتی ندارد مقابل لیونل مسی و آرژانتین هستید یا کاکا و برزیل. چون آلمان در تورنمنت های مهم رکورد بسیار خوبی دارد بنابراین سطح آرزوهای ما خیلی بالاست، حتی اگر تیم ما هنوز تحت تعلیم باشد.”

“احترام گذاشتن خوب است ولی ترس بد است و ما احساس می کنیم از هیچ تیمی نمی ترسیم. بر خلاف جوانیمان همگی بر این باوریم که می توانیم بهترین باشیم و همه در آلمان توقع دارند تحت هر شرایطی تیمشان را در مراحل حساس جام جهانی ببینند. ما باید انتظار مردم را برآورده کنیم.”

“انگلیس همیشه آزمون بزرگی برای ما محسوب می شده اما هیچ کس نمی تواند در مورد اینکه ما شایسته پیروزی در آن بازی بودیم بحث کند. پس از حادثه ای که برای مادربزرگم پیش آمد در شرایط حساسی قرار گرفتم. موقعیت آسانی نبود ولی جام جهانی این شانس را به من می دهد تا مایه غرور خانواده ام شوم.”

هنوز یک سال از قرارداد ستاره وردربرمن باقی مانده و پس از درخشش در جام جهانی حدود ۲۵ میلیون یورو قیمت گذاری شده است ولی او می گوید:” اهمیت این جام جهانی برای آینده ام موضوع مهمی نیست.”

“یک بار گفتم دوست دارم روزی برای بارسلونا بازی کنم و روزنامه نگاران اغلب در این مورد از من سوال می کنند ولی من فقط می خواهم وقتی آماده بودم به باشگاه های بزرگ فکر کنم. دیگران می توانند در مورد زمان آن تصمیم بگیرند . در حال حاضر فقط به بازی با آرژانتین فکر می کنم . بازی برابر مسی فوق العاده است.”

اوزیل که زین الدین زیدان اسطوره نوجوانی اش بوده، توسط برخی نویسندگان با دیه گو مارادونا مورد مقایسه قرار گرفته است. البته در تابستانی که او به یکی از شکارهای ارزشمند تیم های اروپایی تبدیل شده است، چنین مقایسه های بزرگی چندان بعید به نظر نمی رسد.

 

در حالی که بار انتظارات بالا بر شانه های او سنگینی می کند، اوزیل اعتقاد دارد تغییر فلسفه در سطح اول فوتبال آلمان به او اجازه داده در این جام جهانی تاثیر گذار ظاهر شود. “تیمی که تابستان گذشته قهرمان زیر ۲۱ سال شد، خوش شانس است که در این دوران حضور دارد زیرا بازیکنان جوان هرگز فرصتی که به ما داده شده را به دست نیاوردند و این در حالی است که ما تجربه زیادی نداریم.”

“در گذشته تیم ملی آلمان همیشه پر از بازیکنان باتجربه بوده، فاتحانی که سال ها در باشگاه هایشان عملکرد خوبی داشته اند و به این علت است که تیم تمایل داشته در تورنمنت های بزرگ عملکرد قابل قبولی از خود به جا بگذارد.”

“حالا شرایط تغییر کرده است . مردم اعتقاد دارند بازیکنان جوان به شکل صحیحی آموزش دیده اند و کمی قابل اعتمادتر هستند و فکر می کنند که ما می توانیم فشار را تحمل کنیم . حضور در یک دوره جدید، خبر خوب این جام جهانی برای ماست.”

” برخی باشگاه های آلمانی مجبور به پیدا کردن بازیکنان جدید شده اند، چون شرایط مالی قوی ندارند. در نتیجه فرصت هایی نصیب بازیکنان می شود تا پتانسیل خود را برای بازی در باشگاه های بزرگ بوندس لیگا به نمایش بگذارند.”

” این امر می تواند به تیم ملی کمک کند. اگرچه چون بسیار جوان هستیم، نمی توانیم به نمایش این تیم در جام جهانی اطمینان داشته باشیم ولی می توانید احساس کنید تیم بعدی و بزرگ آلمان می تواند از دل این بازیکنان بیرون بیاید

 

رویارویی روز شنبه مقابل تیم ملی آرژانتین در کیپ تاون می تواند به منزله گامی به جلو برای اوزیل و یارانش تلقی شود و به نظر می رسد آینده ای روشن پیش روی این هافبک جوان باشد. در تابستانی که امثال تیه ری آنری، فرانک ریبری، فابیو کاناوارو و وین رونی از مسابقات کنار رفتند و درخششی نداشتند ،چند چهره جدید باید جای آنها را پر کنند و مسعود اوزیل به عنوان یک مدعی اصلی برای مطالبه چنین جایگاهی پا به عرصه گذاشته است.


تاریخ : 11 آذر 1393
بازدید : 184
نویسنده : مسعود
بیوگرافی کریم بنزما

کریم بنزما در تاریخ 17 دسامبر 1987 در شهر لیون دیده به جهان گشود . او هم اکنون در سن 21 سالگی , یکی از بهترین مهاجمان جهان است
کریم بنزما در تاریخ 17 دسامبر 1987 در شهر لیون دیده به جهان گشود . او هم اکنون در سن 21 سالگی , یکی از بهترین مهاجمان جهان است .
این بازیکن توسط مسئولان باشگاه لیون فرانسه کشف شد و به تیم جوانان لیون راه یافت . در همان ایام , سران باشگاه از او به عنوان ستاره تابناک فرانسه در سالهای آینده نام می بردند و این بازیکن آینده دار را با رونالدوی برزیلی بخصوص از نظر فیزیک بدنی مقایسه میکردند .
کریم بنزما تنها با 17 سال سن به تیم اول لیون راه پیدا کرد و اولین بازی خود را در مقابل تیم متز انجام داد . او در 13 دقیقه ی پایانی بازی , وارد زمین شد و تیم لیون آن بازی را با نتیجه 2 بر صفر بسود خود پایان برد.
او به پیشرفتهای خود ادامه داد تا اینکه برای اولین بار در فصل 2006 _2005 به ترکیب اصلی تیم راه یافت و در کنار بازیکنانی همچون مالودا و کرو مشغول به بازی شد و منجر به نیمکت نشینی بازیکنی چون سیلوین ویلتورد در تیم لیون شد .
قدرت بالای حمل توپ کریم , به همراه سرعت خیره کننده و ضربات محکم او زنگ خطری برای دفاع هر تیمی بود . کریم از هر راه نفوذی در دفاع تیمها برای گلزنی استفاده می کرد و کابوسی برای دروازه بانان تیم های باشگاهی فرانسه بود .
کریم بنزما, بازیکن جدید رئال مادرید در حالی لیون را ترک میکند که 4 قهرمانی در لاشامپیونه, 3 قهرمانی در سوپر جام فرانسه و یک قهرمانی در جام حذفی را در کارنامه خود دارد.
حال این بازیکن با عقد قراردادی 6 ساله ب هرئال پیوست.


http://fotograph.ir/wp-content/uploads/2014/06/France-Karim-Benzema-Wallpaper.jpg


تاریخ : 11 آذر 1393
بازدید : 142
نویسنده : مسعود



http://www.varzesh11.com/images/article/pep-guardiola-1089.jpg


جوزپ گواردیولا ای سالا معروف به پپ گواردیولا فوتبالیست سابق اهل اسپانیا و سرمربی کنونی باشگاه فوتبال بارسلونا است.پپ گواردیولا محصول آکادمی جوانان باشگاه فوتبال بارسلونا است . بین سالهای ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۱ ، ۳۷۹ بار برای تیم بارسلونا در پست هافبک دفاعی به میدان رفت .
http://www.artakava.com/files/dl/kava/guardiola1.jpg
اولین بازی حرفهای وی در تاریخ ۱۶ دسامبر ۱۹۹۰ برابر تیم کادیس و در کنار یوهان کرایف بود که او را بدل به بکی از مهرههای کلیدی و محبوب بارسا کرد . بازی با دو گل به سود بارسا پایان یافت .
همچنین آخرین حضور وی در بارسلونا در تاریخ ۱۷ ژوئن ۲۰۰۱ در مقابل تیم والنسیا بود که به برد سه بر دو بارسا انجامید
پس از ترک نیوکمپ وی پیشنهاداتی از باشگاههایی چون نیوکاسل ، وستهام ، تاتنهام ، لیورپول ، میلان و اینتر میلان داشت اما سرانجام در سال ۲۰۰۱ به تیم برشا پیوست . پس از آن در سال ۲۰۰۲ به باشگاه رم و پس از آن مجددا به تیم برشا پیوست . حضور وی در سری آ به دنبال مثبت اعلام شدن تست ناندرولون ( با دوره محرومیت ۴ ماهه ) با موفقیت چندانی همراه نبود .
پس از مدت کوتاهی حضور در تیم الاهلی قطر ، به دنبال درخواست خوان مانوئل لیو سرمربی تیم مکزیکی دورادوس د سینالوآ فصل ۲۰۰۶ را در این تیم گذراند . ۶ ماه پس از آن و با سقوط تیم مکزیکی به دسته پایین تر ، وی به عنوان بازیکن خود را بازنشسته اعلام کرد
در سال ۱۹۹۲ ، کاپیتان گواردیولا به همراه تیم ملی اسپانیا به مدال طلای بازهای المپیک دست یافت .
اولین بازی ملی او در اکتبر ۱۹۹۲ در برابر تیم ایرلند شمالی از سری رقابتهای مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۴بود که به تساوی بدون گل انجامید . گواردیولا در جام جهانی ۱۹۹۴ عضو تیم ملی بود اما جام جهانی ۱۹۹۸ را به علت مصدومیت از دست داد . در زمان مربی گری خاویر کلمنته او جام ملتهای اروپای ۱۹۹۶ را از دست داد . سر انجام در جام ملتهای ۲۰۰۰ ( یورو ۲۰۰۰ ) به تیم ملی دعوت شد .http://images.hamshahrionline.ir/images/upload/news/pose/8801/j-g0129-md.jpg
آخرین حضور گواردیولا در تیم ملی در ۱۴ نوامبر ۲۰۰۱ در یک بازی دوستانه برابر تیم ملی مکزیک بود که با یک گل به سود اسپانیا پایان یافت .
گواردیولا در ۲۱ ژوئن ۲۰۰۷ از سوی خوان لاپورتا به مربی گری بارسا برگزیده شد . وی به سیستم ۳-۳-۴ تمایل دارد .
دوران مربی گری وی با جدایی رونالدینیو ، دکو ، زامبروتا ، جیووانی ، ادمیلسون ، اوله گر و سانتیاگو ازکه رو از بارسا و با پیوستن دنی آلوس ، سیدو کیتا ، مارتین کاسه رس و خرارد پیکه به بارسا بود .
اولین حضور گواردیولا به عنوان مربی در تیم بارسلونا در سومین دور مقدماتی جام باشگاههای
اروپا (۹_۲۰۰۸ ) برابر تیم ویسلا کراکوو لهستان بود که با جهار گل به سود بارسا خاتمه یافت .
افتخارات در زمان بازیگری با تیم بارسلونا :
قهرمانی در جام باشگاههای اروپا (۱۹۹۲ )
قهرمانی در جام برندگان جام اروپا ( ۱۹۹۷ )
۶ بار قهرمانی در لالیگا ( ۹۹ – ۹۸ – ۹۴ – ۹۳ – ۹۲ – ۱۹۹۱ )
۲ بار قهرمانی در کوپا دل ری ( ۹۸ – ۱۹۹۷ )
۴ بار قهرمانی در سوپرجام اسپانیا ( ۹۷ – ۹۵ – ۹۳ – ۱۹۹۲ )
۲ بار قهرمانی در سوپرجام اروپا ( ۹۷ – ۱۹۹۲ )
قهرمانی در بازیهای المپیک سال ۱۹۹۲ با تیم ملی اسپانیا
افتخارات در زمان مربی گری:
قهرمانی در لالیگا به همراه بارسا ( ۲۰۰۹ )
قهرمانی در کوپا دل ری به همراه بارسا ( ۲۰۰۹ )
قهرمانی درجام باشگاههای اروپا به همراه بارسا ( ۲۰۰۹ )


تاریخ : 11 آذر 1393
بازدید : 174
نویسنده : مسعود

 

بیوگرافی وین رونی + عکس

 

وین مارک رونی (به انگلیسی: Wayne Mark Rooney) (زاده ۲۴ اکتبر ۱۹۸۵) بازیکن فوتبال اهل انگلستان است که برای تیم فوتبال منچستر یونایتد و تیم ملی انگلستان در پست مهاجم بازی می‌کند.

نام کامل : وین مارک رونی

زادروز : ۲۴ اکتبر ۱۹۸۵

زادگاه : Croxteth، لیورپول، انگلستان

قد : ۱٫۷۶ متر (۵ پا ۹ اینچ)

پست : مهاجم

 

زندگی

رونی در ۹ سالگی به باشگاه اورتون پیوست و در سال ۲۰۰۲ نخستین بازی حرفه‌ای خود را برای این تیم انجام داد. او دو فصل را در اورتون سپری کرد تا این که در سال ۲۰۰۴ با مبلغ ۲۵٫۶ میلیون پوند به باشگاه منچستر یونایتد پیوست. در همان سال، لقب «وازا» را به او دادند.از آن زمان تاکنون رونی به همراه یونایتد، ۵ بار در لیگ برتر، ۱ بار در لیگ قهرمانان اروپا، ۱ بار در جام باشگاه‌های جهان و ۲ بار در جام اتحادیه انگلیس جام را بالای سر برده‌است. او همچنین با یونایتد دو بار در لیگ برتر و دوبار در لیگ قهرمانان اروپا به مقام نایب قهرمانی رسیده‌است. در سپتامبر ۲۰۱۲، رونی دویستمین گل خودش را برای یونایتد زد و تبدیل به چهارمین گلزن برتر تاریخ این باشگاه شد.

 

رونی در سال ۲۰۰۳ نخستین بازی ملی‌اش را برای انگلستان انجام داد و جوان‌ترین بازیکن تاریخ تیم ملی انگلستان شد (این رکورد بعداً توسط تئو والکات شکسته شد). او جوان‌ترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلستان نیز هست.او در مسابقات یورو ۲۰۰۴ چهار گل به ثمر رساند و به جوان‌ترین گلزن جام ملت‌های اروپا تبدیل شد. رونی در جام‌های جهانی ۲۰۰۶ و ۲۰۱۰ هم برای تیم ملی کشورش به میدان رفت و به طور گسترده‌ای از او، به عنوان بهترین بازیکن تیم ملی انگلستان یاد می‌شود. او دوبار در سال ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ به عنوان بهترین فوتبالیست سال انگلستان انتخاب شد. با دو کارت قرمز، او در کنار دیوید بکهام بیشترین اخراج را در تیم ملی انگلستان داشته‌است.

 

در فصل ۱۰–۲۰۰۹ او به عنوان بازیکن سال پی‌اف‌ای و بازیکن سال اف‌دبلیوای دست یافت. او تاکنون پنج بار بهترین بازیکن ماه لیگ برتر شده، رکوردی که تنها استیون جرارد به آن دست یافته‌است. او در رأی‌گیری نهایی توپ طلای سال ۲۰۱۱، پنجم شد و در تیم منتخب ۱۱ نفره سال قرار گرفت. گل قیچی‌برگردان او به منچستر سیتی در سال ۲۰۱۱، به عنوان بهترین گل فصل و بهترین گل ۲۰ فصل اخیر لیگ برتر انگلستان انتخاب شد.بنا بر گزارش‌ها، تا مارس ۲۰۱۱، وین رونی با درآمد سالیانهٔ ۲۰٫۷ میلیون یورویی (۱۸ میلیون پوند) سومین فوتبالیست پردرآمد دنیا بعد از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو می‌باشد.

 

تولد و نوجوانی

وین رونی، فرزند توماس وین رونی و جنت ماری رونی، در کراستت، لیورپول به دنیا آمد.او ایرلندی‌تبار است و دو برادر کوچکتر دارد.در کودکی طرفدار تیم اورتون بود و قهرمان دوران کودکی‌اش دانکن فرگوسن بود.

 

دوران باشگاهی

اورتون

تیم‌های پایه

رونی فوتبالش را در مدرسه فوتبال لیورپول آغاز کرد که در آنجا موفق شد در یک فصل ۷۲ گل بزند. رکوردی که تا مهٔ ۲۰۱۰ پابرجا بود.در ۹ سالگی رونی برای باشگاه Copplehouse boys بازی می‌کرد و در آخرین فصل حضورش در آن تیم، ۹۹ گل زد. بعد از آن او توسط باب پندلتون مربی تیم اورتون کشف شد. رونی در ۹ سالگی به اورتون پیوست.در فصل ۹۶–۱۹۹۵، او در ۲۹ بازی ۱۱۴ گل برای تیم زیر ۱۰ و ۱۱ ساله‌های اورتون زد. و در ۱۵ سالگی برای تیم زیر ۱۹ ساله‌های باشگاه بازی می‌کرد.در راه رسیدن تیم اورتون به فینال جام حذفی جوانان انگلستان، وی در ۸ بازی ۸ گل به ثمر رساند.در سال ۲۰۰۲ رونی در اردوی آماده‌سازی تیم بزرگسالان شرکت کرد و در یک بازی دوستانه موفق شد نخستین گلش را بزند.

 

راهیابی به تیم اول

رونی در آوریل ۲۰۰۲، در بازی مقابل ساوتهمپتون روی نیمکت نشست، اما بازی نکرد. در ۱۷ اوت ۲۰۰۲، او برای اولین بار برای تیم اصلی اورتون به میدان رفت و به دومین بازیکن جوان تاریخ اورتون تبدیل شد.او نخستین گلش را برای اورتون در بازی جام اتجادیه مقابل رکسهام زد.او با زدن دو گل در آن بازی، تبدیل به جوان‌ترین گلزن تاریخ تیم اورتون نیز گشت. در ۱۷ اکتبر ۲۰۰۲،درست پنج روز قبل از تولد ۱۷ سالگی‌اش، رونی در دقایق تلف‌شده بازی، دروازه آرسنال را گشود و ضمن خاتمه دادن به رکورد ۳۰ بازی بدون شکست این تیم، به جوان‌ترین گلزن تاریخ لیگ برتر نیز مبدل گشت، که این رکورد بعدها توسط بازیکنان دیگر شکسته شد. او پانزده روز بعد، دوباره مقابل لیدز یونایتد موفق به گلزنی شد.

در دسامبر ۲۰۰۲، رونی به عنوان شخصیت جوان ورزشی سال بی‌بی‌سی انتخاب شد.

 

منچستر یونایتد

بازیکن سابق اورتون رویای پیوستن به الدترافورد را زمانی پایان داد که فقط ساعتی به پایان زمان نقل و انتقالات در روز سه شنبه ۳۱ اوت ۲۰۰۴ فرصت باقی بود.

اولین بازی وین در اولین بازی فصل ۲۰۰۳-۲۰۰۲ مقابل تاتنهام در گودیسون پارک بود. او نه بازی بعد اولین گل خود را در لیگ برتر به ثمر رساند – گل فوق العاده‌ی دقیقه آخر که پیروزی دراماتیک ۲-۱ برابر آرسنال را سبب شد.

 

به زودی استعداد وین رونی در سطح بین‌المللی آشکار شد و او در فوریه ۲۰۰۳ جوان‌ترین بازیکن تیم ملی فوتبال انگلستان شد، زمانیکه به عنوان بازیکن ذخیره در بازی مقابل استرالیا در آپتون پارک به میدان آمد. او همچنین جوان‌ترین بازیکنی شد که برای کشورش در بازی با مقدونیه در ۱۷ سالگی و در سپتامبر ۲۰۰۳ گل زد.

 

شهرت او وقتی به عنوان یک بازیکن جوان در جهان بیشتر شد که آن بازیهای خیره کننده را برای انگلستان در جام ملتهای اروپا ۲۰۰۴ در پرتغال به نمایش گذاشت.

 

او در چهار مسابقه مقابل سوییس و کرواسی ۴ گل به ثمر رساند، از جمله گل زیبایی از فاصله ۲۵ یاردی (۲۲ و نیم متری) در دروازه کرواسی؛ همین کافی بود تا سر الکس فرگوسن را برای امضای قرارداد با این گلزن فوق العاده متقاعد کند.

 

به دنبال این قرار داد نقل و انتقال با اورتون، یونایتدی‌ها بالاخره بازیکنی را بدست آوردند که رئیس قرمزهای منچستر از وجود او احساس خوشحالی کند. سر الکس فرگوسن بعد از به خدمت گرفتن رونی گفت:من خیلی خوشحالم. من فکر می‌کنم که ما بهترین بازیکن جوان این کشور در ۳۰ سال گذشته را در اختیار داریم. همه از این قرارداد احساس خوشحالی می‌کنند

 

از خود وین رونی در سایت اینترنتی منچستر یونایتد نقل شده که: «من از اینکه اینجا هستم خیلی خوشحالم. به عنوان کسی که به یونایتد علاقه داشته، اینجا تنها جاییست که من خواهم رفت».

 

بیوگرافی وین رونی + عکس

 

بیوگرافی وین رونی + عکس

 

بیوگرافی وین رونی + عکس

 

بیوگرافی وین رونی + عکس



Alternative content


کلیک کنید

RSS

Powered By
loxblog.Com