اسلایدر

فوتبالی ها
','','resizable=1,scrollbars=1,width=300,height=300,top=100,left=100,status=1,menubar=1,toolbar=1,location=1,directories=1');return false;">


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تبلیغات
تاریخ : 11 آذر 1393
بازدید : 165
نویسنده : مسعود


بیوگرافی

کارلو آنچلوتی (به انگلیسی: Carlo Ancelotti)‏ (زاده ۱۰ ژوئن ۱۹۵۹ – رگولو) بازیکن سابق و مربی اهلکشور ایتالیا است.

فوتبال را در ۱۷ سالگی در تیم پارما آغاز کرد. در سال ۱۹۷۹ به آ. اس. رم پیوست و با این تیم یک بار قهرمان لیگ و چهار بار قهرمان جام حذفی ایتالیا شد و در آنجا بود که تبدیل به یک بازیکن ثابت شده و ملی‌پوش شد.
http://www.shiaupload.ir/images/17293300085756493264.jpg بین سال‌های ۱۹۸۴ تا ۱۹۸۷ به عنوان کاپیتان، تیمش را در میدان رهبری می‌کرد. بلافاصله پس از آن، از ۱۹۸۷ تا ۱۹۹۲ برای میلان بازی کرد. او متعلق به تیم اسطوره‌های میلان است که در سال های ۱۹۸۹ و ۱۹۹۰ قهرمانی جام باشگاه‌های اروپا را کسب کردند.

آنچلوتی در مجموع ۲۶ مرتبه پیراهن تیم بزرگسالان ایتالیا را به تن کرد. پس از انجام ۷ بازی برای تیم ملی زیر ۲۱ سال و تیم ملی المپیک، برای اولین مرتبه در تاریخ ۶ ژانویه ۱۹۸۱ در برابر تیم ملی فوتبال هلند به میدان رفت (۱ : ۱).

او در جام جهانی ۱۹۸۶ مکزیک و جام ملت‌های اروپا در سال ۱۹۸۸ در آلمان نیز حضور داشت و نامش در فهرست اسامی بازیکنان جام جهانی ۱۹۹۰ در کشورش ایتالیا هم که این تیم به مقام سوم جهان رسید، دیده می‌شد.

شروع مربیگری

پس از دوران موفقیت‌آمیز بازی، آنچلوتی تصمیم گرفت به عنوان مربی کار کند. ایستگاه اول او به عنوان مربی، تیم ملی ایتالیا بود. او در آنجا بین سال‌های ۱۹۹۲ و ۱۹۹۵ به عنوان دستیار آریگو ساکی کار کرد و توانست با این تیم به فینال جام جهانی ۱۹۹۴ در آمریکا برسد. در آنجا ایتالیا در ضربات پنالتی مغلوب تیمملی فوتبال برزیل شد.

آنچلوتی در تابستان سال ۱۹۹۵برای اولین بار به عنوان سرمربی با رجینا در سری B قرارداد بست و در اولین سال حضورش موفق شد این تیم را راهی سری A کند. بعد از سپری شدن یک فصل در رجینا، در تابستان سال ۱۹۹۶ به پارما رفت. در اولین فصل حضور در پارما ( ۹۷/۱۹۹۶) به طرزی باورنکردنی این تیم را به مقام نایب قهرمانی سری A رساند.
http://futbol.as.com/futbol/imagenes/2014/03/17/champions/1395056617_059352_1395060646_noticia_grande.jpgدر فوریه سال ۱۹۹۹ جانشین مارچلو لیپی در یوونتوس تورین شد که در این تیم، موفقیتی در آن فصل کسب نکرده بود. آنچلوتی در یوونتوس نتوانست عنوان‌های ملی یا بین‌المللی مورد اتنظار را به دست آورد.

وی برای این تیم جام یوفا اینترتوتو را درسال ۱۹۹۹ به ارمغان آورد و دوبار در سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۱، این تیم را به نایب قهرمانی سری A رساند. وی در تابستان سال ۲۰۰۱ به دلیل عدم کسب نتایج مطلوب، دوباره جایش را به مارچلو لیپی داد.

آنچلوتی در ۵ نوامبر سال ۲۰۰۱ به جای فاتح تریک، سکان هدایت تیم پرآوازه آ. ث. میلان را به دست گرفت. در آن برهه از زمان، میلان گرفتار بحرانی شدید بود. او میلان را به نیمه نهایی جام یوفا در فصل ۰۲/۲۰۰۱ رساند و فصل را با کسب مقام چهارم سری A به پایان رساند.

پس از آن‌که در شروع کار، به دلیل شیوه بازی دفاعی، به شدت مورد انتقادعلنی رئیس باشگاه، سیلویو برلوسکونی قرار گرفت، اما ارائه بازی‌های چشمگیر و سراسر نظم و انضباط،‌ احترام زیادی برایش به وجود آورد. برای فصل ۰۳/۲۰۰۲ توانست دو بازیکن مهم به نام‌های آندره‌آ پیرلو و روی کاستا را به میلان بیاورد. به علاوه با هدایت وی، فیلیپو اینزاگی و آندره شوچنکو به یک زوج خط حمله قدرتمند تبدیل شدند.

میلان در فصل ۰۳/۲۰۰۲ در فینال لیگ قهرمانان اروپا در مقابل یوونتوس تورین قرار گرفت و توانست این تیمرا در ضربات پنالتی ۳ بر ۲ مغلوب کند. چند روز بعد هم قهرمانی جام حذفی ایتالیا را به دست آورد.

برای فصل ۰۴/۲۰۰۳، کاکا، ستاره فوتبال برزیل با میلان قرارداد امضاء کرد. آنچلوتی با کاکا، به عنوان بازیکن کلیدی تیمش، میلان را در فصل ۰۴/۲۰۰۳ به سوی قهرمانی سوپر جام اروپا و اسکودتو هدایت کرد.

در فصل بعد از آن (۰۵/۲۰۰۴)، آنچلوتی دوباره میلان را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند. بعد از برتری ۳ بر ۰ در نیمه اول،‌ تیم او در نیمه دوم برتری‌اش را از دست داد و پس از ۹۰ دقیقه و تساوی ۳ بر ۳، در ضربات پنالتی، قهرمانی را به لیورپول انگلیس واگذار کرد.

دو سال بعد، در فصل ۰۷/۲۰۰۶، دوباره این دو تیم در فینال به هم رسیدند. این‌بار اما میلان موفق شد با دو گل فیلیپو اینزاگی، قهرمانی اروپا را از آن خود کند. این پیروزی وجهه شایان توجهی برای کارلو آنچلوتی به ارمغان آورد. وی در آغاز ماه جون سال ۲۰۰۷، قراردادش را با میلان تا سال ۲۰۱۰ تمدید کرد.

آنچلوتی با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۰۷، به جرگه کسانی پیوست که هم به عنوان بازیکن و هم مربی، این افتخار را کسب کرده‌اند. چهار نفر دیگر عبارتند از میگوئل مونوز، جووانی تراپاتونی، یوهان کرایف و فرانک ریکارد.

با این قهرمانی، به علاوه وی در دایره کوچک مربیانی قرار گرفت که دوبار صاحب این عنوان شده‌اند. درکنار آنچلوتی، مورینیو ، ویسنته دل‌بوسکه،‌ اوتمار هیتزفلد و الکس فرگوسن دوبار قهرمان این جام شده‌اند.

پس از آن آنچلوتی به چلسی رفت . او در دوران حضورـش در لندن به یک قهرمانی لیگ برتر ، جام حذفی و جام اتحادیه رسید . او همچون مورینیو نتوانست در این تیم به موفقیتی در اروپا دست پیدا کند .

کارلتو سال گذشته به تیم متمول پاریس سنت ژرمن پیوست و پس از نزدیک نیم قرن ، این تیم را به قهرمانی لیگ 1 فرانسه رساند . آنها در لیگ قهرمانان نیز به جمع 8 تیم صعود کردند اما مقابل بارسلونا حذف شدند .

او در حالی جانشین مورینیو در رئال مادرید می شود که رئال مادرید در هر سه سال گذشته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده اند و فقط قهرمانی دهم در اروپا میتواند هواداران مادریدی را راضی نگه دارد .

افتخارات به عنوان مربی باشگاهی:

نایب قهرمان سری آ: ۱۹۹۷، ۲۰۰۰، ۲۰۰۱، ۲۰۰۵، ۲۰۰۶

قهرمان جام حذفی ایتالیا: ۲۰۰۳

قهرمان سری آ: http://www.shiaupload.ir/images/64287632061548058265.jpg۲۰۰۴

قهرمان سوپرجام ایتالیا: ۲۰۰۴

نایب قهرمان سوپرجام ایتالیا: ۲۰۰۳

قهرمان جام یوفا اینترتوتو: ۱۹۹۹

نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا:۲۰۰۵

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا: ۲۰۰۳، ۲۰۰۷

قهرمان سوپرجام اروپا: ۲۰۰۳، ۲۰۰۷

قهرمان جام باشگاه‌های جهان: ۲۰۰۷

نایب قهرمان جام باشگاه‌های جهان: ۲۰۰۳

قهرمان لیگ برتر انگلیس: 2010

قهرمان جام حذفی انگلیس: 2010

قهرمان جام اتحادیه انگلیس: 2009

قهرمان لیگ 1 فرانسه: 2013

عناوین شخصی به عنوان مربی

جایزه باشگاه فوتبال یوفا: مربی سال: ۲۰۰۳، ۲۰۰۷

برترین مربی باشگاهی جهان: ۲۰۰۷

ورد ساکر: مربی سال: ۲۰۰۳

ای. اس. ام: مربی سال اروپا: ۲۰۰۷

مربی سال ایتالیا: ۲۰۰۱، ۲۰۰۴

مربی ماه لیگ برتر انگلستان: 4 بار در طول سال های 2009 تا 2011

مربی برتر فرانسه: 2013


تاریخ : 11 آذر 1393
بازدید : 206
نویسنده : مسعود


تاریخ : 11 آذر 1393
بازدید : 167
نویسنده : مسعود

مانوئل نویر

زندگینامه ی « مانوئل نویر ( Manuel Neuer ) » دروازه بان بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان 1


مانوئل نویر در تاریخ ۲۷ مارس ۱۹۸۶ در گلزنکیرشن کشور آلمان دیده یه جهان گشود .
او اکنون بهترین دروازه بان جهان نیز است .

نویر دروازه‌ بان تیم ملی فوتبال جمهوری فدرال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ است .

زندگی ورزشی :

-
رده باشگاهی

نویر دروازه بانی را از دوران جوانی در باشگاه محل زادگاهش شالکه ۰۴ پی گرفت ، پس از سه سال حضور مستمر در تیم جوانان باشگاه شالکه موفق شد در سال ۲۰۰۵ به تیم نخست شالکه راه یابد ، زمانی که فرانک روست سنگربان پیشین شالکه به هامبورگ پیوست .
در تاریخ ۵ مارس ۲۰۰۸ نویر در مرحله نخست حذفی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در دیدار برگشت مقابل پورتو با مهار دو ضربه پنالتی و صعود شالکه به دور بعدی بازیها یکی از بهترین نمایش‌های خود را ارائه داد.نویر یکی از سه بازیکنی در فصل ۰۸-۲۰۰۷ بوندس لیگا بود که در تمامی دقایق آن فصل برای تیمش به میدان رفته بود .
نویر در جولای ۲۰۱۱ از سوی نشریه ورزشی کیکر بالاتر از ماریو گومز و نوری شاهین به‌ عنوان بهترین بازیکن بوندس‌ لیگا فصل ۱۱-۲۰۱۰ انتخاب شد .

- رده ملی

نویر در ۱۹ می ۲۰۰۹ به تیم ملی فوتبال آلمان را حضور در تور آسیایی این تیم دعوت شد .
پیش از این نویر عضو تیم ملی زیر ۲۱ سال آلمان بوده و برای این تیم در رقابتهای قهرمانی زیر ۲۱ سال اروپا به میدان رفته و یکی از ارکان اصلی قهرمان تیم ملی آلمان در این رقابت ها بوده است .
نویر در جام جهانی ۲۰۱۰ دروازه بان ثابت تیم ملی فوتبال آلمان بود و با این تیم به رتبه سوم جهان دست یافت .

نویر در سال ۲۰۱۱ به تیم فوتبال بایرن مونیخ پیوست و در لباس این تیم درخشش داشت نویردر دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۱۲ بین بایرن مونیخ و رئال مادرید ، با مهار پنالتی های کریستیانو رونالدو و ریکاردو کاکا نقش ارزنده ای در صعود بایرن مونیخ به فینال ، آلیانز آره نا ایفا کرد .



- افتخارات شخصی


بهترین دروازه بان بوندس لیگا : ۲۰۰۷
بهترین دروازه بان لیگ قهرمانان اروپا : ۲۰۰۸
بهترین دروازه بان رقابت های قهرمانی زیر ۲۱ سال اروپا : ۲۰۰۹
بهترین بازیکن بوندس‌ لیگا در فصل ۱۱- 2010

بهترین دروازه بان دنیا در سال 2013



- [b]افتخارات در شالکه[/b]

جام اتحادیه آلمان : قهرمان ۲۰۰۵
لیگ قهرمانان اروپا : نیمه نهایی ۲۰۱۱
جام حذفی آلمان : قهرمان ۲۰۱۱


- افتخارات در بایرن مونیخ


لیگ قهرمانان اروپا : نائب قهرمان ۲۰۱۲

- ملی

 

رقابت های قهرمانی زیر ۲۱ سال اروپا ۲۰۰۹: قهرمان
جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰ : سوم جهان

جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۲ : نیمه نهایی

www.flashkhor.com

منبع:

 


تاریخ : 11 آذر 1393
بازدید : 148
نویسنده : مسعود


تاریخ : 6 آذر 1393
بازدید : 184
نویسنده :



:: برچسب‌ها: عکس از رونالدو ,
تاریخ : پنج شنبه 6 آذر 1393
بازدید : 218
نویسنده : مسعود

 

آندرس اینیستا,بیوگرافی آندرس اینیستا,عکسهای آندرس اینیستابیتوته

بیوگرافی آندرس اینیستا + تصاویر آندرس اینیستا
نام کامل: آندرس اینیستا لوخان
تاریخ تولد:۱۱ مه ۱۹۸۴
محل تولد: فوئنتیلبیا، اسپانیا
پُست: هافبک/مهاجم گوش

 

آندرس اینیستا لوخان (به اسپانیایی: Andrés Iniesta Luján) که در ۱۱می ۱۹۸۴ در روستایی کوچک به نام فوئنتیلبیا، واقع در استان آلباسته در اسپانیا به دنیا آمد، فوتبالیستی اسپانیایی است که در پست هافبک تهاجمی بازی می‌کند. اینیستا هم‌اکنون با پیراهن تیم فوتبال بارسلونا در رقابت‌های لالیگا اسپانیا شرکت می‌کند و عضو تیم ملی فوتبال اسپانیا نیز می‌باشد. وی از نوجوانی در مدرسه فوتبال بارسلونا آموزش دیده است.


پیش از اولین بازی خود در تیم ملی بزرگسالان اسپانیا در سال ۲۰۰۶ میلادی، اینیستا در تیم‌های زیر ۱۶سال، زیر ۱۹سال و زیر ۲۱سال اسپانیا بازی کرده بود. در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان فقط توانست یک بازی برای اسپانیا انجام دهد چرا که اسپانیا نتوانست به دور بعدی راه پیدا کند. وی در رقابت‌های مقدماتی و اصلی یورو ۲۰۰۸ برای اسپانیا بازی کرد و نقش بسزایی در قهرمانی این تیم داشت که در نهایت باعث شد اسم وی در لیست تیم منتخب تورنمنت حاضر باشد.

 

در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی نیز اینیستا تیم اسپانیا را همراهی کرد و نقش کلیدی در پیروزی تیمش داشت. آندرس اینیستا در فینال این بازیها با به ثمر رساندن تنها گل بازی در دقیقه ۱۱۶ باعث شد تا اسپانیا با پیروزی بر هلند برای اولین بار قهرمان جهان گردد. این گل او باعث شد تا وی به عنوان بهترین بازیکن بازی انتخاب شود و به محبوبیتهای او افزوده شود. وی همچنین جایزه‌ی بهترین بازیکن اروپا در سال ۲۰۱۱-۲۰۱۲ را برده است.


توانایی بازی او در همه جای زمین، به همراه فروتنی و تواضع ذاتی او، باعث شده تا القابی مانند جادوگر، ضدستاره  و جدیدترین آنها «سن آندرس» (San Andrés)، به او داده شود. یکی دیگر از معروف ترین القاب آندرس اینیستا طفل معصوم است.

 برای دیدن عکس هایی از اینیستا به ادامه مطالب بروید

 



:: برچسب‌ها: عکس , بیوگرافی از آندرس اینیستا ,
تاریخ : پنج شنبه 6 آذر 1393
بازدید : 224
نویسنده : مسعود

http://8pic.ir/images/90124562523231880469.jpg

دوم ژوئن سال ۱۹۸۸ سرجیو لیونل آگرو دى کاستیو ملقب به "Kun Aguero" بازیکن تیم ملى آرژانتین و باشگاه اتلتیکو مادرید در شهر کویلمس آرژانتین (در نزدیکی بوینس آیرس) در خانواده ای با ۷ فرزند به دنیا آمد. او در سن ۱۵ سال و ۳۵ روز در لیگ دسته اول آرژانتین براى تیم ایندیپندینته مقابل سن لورنزو به میدان رفت و عنوان جوانترین بازیکن تاریخ این رقابت ها را به خود اختصاص داد و رکورد دیگو مارادونا را از آن خود کرد. پس از اتمام فصل ۲۰۰۶-2005 با یک قرارداد ۶ ساله با مبلغ ۲۰ میلیون یورو به اتلتیکومادرید منتقل شد و به عنوان یکى از بهترین بازیکنان این تیم اسپانیایى خود را مطرح کرده است. سرجیو آگرو که در جام جهانى زیر ۲۰ سال (کانادا-۲۰۰۷) به عنوان بهترین گلزن رقابت ها شناخته شد (با ۶ گل ) و جایزه بهترین بازیکن این پیکارها را نیز از آن خود کرد، همسر دختر مارادونا جیانیناست و اخیرا صاحب یک پسر به نام (بنجامین )شده. او در ۵۴ بازی ۲۳ گل در ایندیپندینته به ثمر رسانده ضمن این که تا کنون در ۱۲۵ بازی که برای اتلتیکو به میدان رفته ۴۹ بار موفق به گلزنى شده است و در ۲۰ بازی ملی خود ۷ گل زده . آگرو در سال ۲۰۰۷ به عنوان بهترین بازیکن جوان فیفا دست یافت. در ابتدای حضورش در اتلتیکو حضور فرناندو تورس باعث شد تا او نتواند آنطور که باید خودش را نشان دهد ولی در آغاز فصل ۰۸-۲۰۰۷ پس از انتقال تورس به لیورپول آگرو فرصت خودنمایی یافت و در آن فصل ۲۰ گل برای تیمش در لالیگا زد و در رده سوم بهترین گلزنان لیگ اسپانیا قرار گرفت و دومین بازیکن برتر لالیگا در آن فصل لقب گرفت . در فصل ۰۹-۲۰۰۸ آگرو در کنار فورلان اروگوئه ای زوج خط حمله اتلتیکو را تشکیل میدادند و در همان فصل فورلان آقای گل رقابتها شد و اگرو با ۱۷ گل در جمع ۱۰ گلزن برتر لالیگا قرار گرفت .

آگرو اولین بازی ملی خود برای تیم بزرگسالان آرژانتین را در تاریخ سوم سپتامبر ۲۰۰۶ مقابل برزیل در ورزشگاه اختصاصی آرسنال (امارات) انجام داد . او سه بار همراه با آرژانتین در جام جهانی جوانان شرکت کرده و دوبار قهرمان شده . آگرو همراه با لیونل مسی و فرناندو گاگو در جام جهانی جوانان ۲۰۰۵ که در هلند برگزار شد قهرمان شدند و در المپیک ۲۰۰۸ چین نیز عنوان قهرمانی را کسب کردند . آگرو در المپیک ۲۰۰۸ دو گل برای آرژانتین زد و هر دو انها در دیدار نیمه نهایی مقابل برزیل و در عرض پنج دقیقه به ثمر رسیدند .



:: برچسب‌ها: عکس و بیوگرافی از آگرو ,
تاریخ : پنج شنبه 6 آذر 1393
بازدید : 224
نویسنده : مسعود

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user8748/news/thumbnail/juergen-klopp-erstaunt-514.jpg
یورگن نوربرت کلوپ (به آلمانی: Jürgen Norbert Klopp) (زادهٔ ۱۶ ژوئن ۱۹۶۷ در اشتوتگارت، آلمان) سر مربی فوتبال آلمانی است. او هم اکنون هدایت باشگاه فوتبال دورتموند را بر عهده دارد.

این مربی جوان که یکی از پدیده‌های نوین عرصه روی نیمکت دنیای فوتبال می‌باشد با حضورش در سال ۲۰۰۸ به جای توماس دال روی نیمکت تیم افول کرده دورتموند تحولی انقلابی را در این باشگاه به وجود آورد تا جایی که بعد از ۲ سال هدایت این تیم در سالهای سوم و چهارم مربیگری اش در این باشگاه دو قهرمانی با ارزش را آن هم پشت سر هم برای این تیم در بوندسلیگا در حضور تیم قدرتمند بایرن مونیخ کسب کرد. ضمناً او توانست در سال ۲۰۱۱/۲۰۱۲ همزمان با لیگ داخلی عنوان قهرمانی جام حذفی را نیز با پیروزی تاریخی و خرد کننده ۵/۲ در مقابل بایرن مونیخ برای دورتموندی‌ها در فینال جام حذفی کسب کند تا دبلی ماندگار را برای هواداران پر شور دورتموند به یادگار بگذارد. از یورگن کلوپ که در دو سال اخیر دو بار بهترین مربی سال فوتبال آلمان هم شده است به عنوان مهمترین کاندیدای مربیگری تیم ملی آلمان پس از دوران یوآخیم لو نام می‌برند که بارها فلسفه و نگاه فوتبالی او مورد ستایش سرمربی وقت تیم ملی و کارشناسان فوتبال آلمان هم در هیمن راستا قرار گرفته است.

http://football.ir/media/1392/06/w2/klopp5-505x350.jpg



:: برچسب‌ها: بیو گرافی از یورگن نوربرت کلوپ , عکس از کلوپ ,
تاریخ : چهار شنبه 5 آذر 1393
بازدید : 202
نویسنده : مسعود
فرانک ریبری متولد ۷ آوریل ۱۹۸۳ بازیکن فوتبال فرانسوی است که در حال حاضر برای باشگاه بایرن مونیخ دربوندسلیگا بازی می‌کند. فرانک در کارنامه ملی خود ۴۸ بازی و ۷ گل ملی را در کارنامه دارد.

او به مسلمان است. او دو دختر به نامهای هیزیا و شاهناز و پسری به نام سیف الاسلام دارد.و از سال 2002 میلادی مسلمان شده و نام خود را از فرانک به بلال تغییر داده است. چون در 5 سالگی تصادف سختی کرده بود و در آن، قسمتی از پوست صورتش کنده شده بود، به او لقب صورت زخمی داده شده است. اندکی در رابطه با مسلمان شدن او : یک تحول در زندگی ریبری باعث شد اینبار راهش را بدرستی ادامه دهد؛ ازدواج با زنی مسلمان.

ریبری در مصاحبه ای گفت ازدواج با همسرم واهبه باعث شد دینم را تغییر دهم و مسلمان شوم. همسرم هم خیلی به من کمک کرد و همیشه در کنارم بود و واقعا خوشحال هستم که مسلمانم. دین اسلام در سخت ترین شرایط زندگی ام به من آرامش داد، طوری که درونم را توانستم به خوبی کنترل کنم. من قبل از هر مسابقه نماز می خوانم.

او همچنین به اطلاع تیمش رساند که در ماه رمضان روزه می گیرد. و با اجازه از مقامات تیم بایرمونیخ در سفر کوتاه تیم بایرمونیخ درعربستان به همراه حمید التین توپ توانستند اعمال حج را به جای بیاورند، بدین صورت که با هماهنگی قبلی و بین دو نیمه بازی دوستانه با الوحده در جده، از تیم خود جدا شدند، و از مسجدی در فاصله 70 کیلومتری شهر مکه، محرم شده و اعمال حج عمره را انجام دادند



:: برچسب‌ها: بیوگرافی از فرانک ریبری ,

Alternative content


کلیک کنید

RSS

Powered By
loxblog.Com