اسلایدر

عکس و بیو گرافی از کریم بنزما
','','resizable=1,scrollbars=1,width=300,height=300,top=100,left=100,status=1,menubar=1,toolbar=1,location=1,directories=1');return false;">


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تبلیغات
تاریخ : 11 آذر 1393
بازدید : 188
نویسنده : مسعود
بیوگرافی کریم بنزما

کریم بنزما در تاریخ 17 دسامبر 1987 در شهر لیون دیده به جهان گشود . او هم اکنون در سن 21 سالگی , یکی از بهترین مهاجمان جهان است
کریم بنزما در تاریخ 17 دسامبر 1987 در شهر لیون دیده به جهان گشود . او هم اکنون در سن 21 سالگی , یکی از بهترین مهاجمان جهان است .
این بازیکن توسط مسئولان باشگاه لیون فرانسه کشف شد و به تیم جوانان لیون راه یافت . در همان ایام , سران باشگاه از او به عنوان ستاره تابناک فرانسه در سالهای آینده نام می بردند و این بازیکن آینده دار را با رونالدوی برزیلی بخصوص از نظر فیزیک بدنی مقایسه میکردند .
کریم بنزما تنها با 17 سال سن به تیم اول لیون راه پیدا کرد و اولین بازی خود را در مقابل تیم متز انجام داد . او در 13 دقیقه ی پایانی بازی , وارد زمین شد و تیم لیون آن بازی را با نتیجه 2 بر صفر بسود خود پایان برد.
او به پیشرفتهای خود ادامه داد تا اینکه برای اولین بار در فصل 2006 _2005 به ترکیب اصلی تیم راه یافت و در کنار بازیکنانی همچون مالودا و کرو مشغول به بازی شد و منجر به نیمکت نشینی بازیکنی چون سیلوین ویلتورد در تیم لیون شد .
قدرت بالای حمل توپ کریم , به همراه سرعت خیره کننده و ضربات محکم او زنگ خطری برای دفاع هر تیمی بود . کریم از هر راه نفوذی در دفاع تیمها برای گلزنی استفاده می کرد و کابوسی برای دروازه بانان تیم های باشگاهی فرانسه بود .
کریم بنزما, بازیکن جدید رئال مادرید در حالی لیون را ترک میکند که 4 قهرمانی در لاشامپیونه, 3 قهرمانی در سوپر جام فرانسه و یک قهرمانی در جام حذفی را در کارنامه خود دارد.
حال این بازیکن با عقد قراردادی 6 ساله ب هرئال پیوست.


http://fotograph.ir/wp-content/uploads/2014/06/France-Karim-Benzema-Wallpaper.jpg




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








کلیک کنید

RSS

Powered By
loxblog.Com