اسلایدر

فوتبالی ها
','','resizable=1,scrollbars=1,width=300,height=300,top=100,left=100,status=1,menubar=1,toolbar=1,location=1,directories=1');return false;">


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تبلیغات
تاریخ : سه شنبه 4 آذر 1393
بازدید : 249
نویسنده : مسعود

بیوگرافی کریم بنزما

کریم بنزما در تاریخ 17 دسامبر 1987 در شهر لیون دیده به جهان گشود . او هم اکنون در سن 21 سالگی , یکی از بهترین مهاجمان جهان است
کریم بنزما در تاریخ 17 دسامبر 1987 در شهر لیون دیده به جهان گشود . او هم اکنون در سن 21 سالگی , یکی از بهترین مهاجمان جهان است .
این بازیکن توسط مسئولان باشگاه لیون فرانسه کشف شد و به تیم جوانان لیون راه یافت . در همان ایام , سران باشگاه از او به عنوان ستاره تابناک فرانسه در سالهای آینده نام می بردند و این بازیکن آینده دار را با رونالدوی برزیلی بخصوص از نظر فیزیک بدنی مقایسه میکردند .
کریم بنزما تنها با 17 سال سن به تیم اول لیون راه پیدا کرد و اولین بازی خود را در مقابل تیم متز انجام داد . او در 13 دقیقه ی پایانی بازی , وارد زمین شد و تیم لیون آن بازی را با نتیجه 2 بر صفر بسود خود پایان برد.
او به پیشرفتهای خود ادامه داد تا اینکه برای اولین بار در فصل 2006 _2005 به ترکیب اصلی تیم راه یافت و در کنار بازیکنانی همچون مالودا و کرو مشغول به بازی شد و منجر به نیمکت نشینی بازیکنی چون سیلوین ویلتورد در تیم لیون شد .
قدرت بالای حمل توپ کریم , به همراه سرعت خیره کننده و ضربات محکم او زنگ خطری برای دفاع هر تیمی بود . کریم از هر راه نفوذی در دفاع تیمها برای گلزنی استفاده می کرد و کابوسی برای دروازه بانان تیم های باشگاهی فرانسه بود .
کریم بنزما, بازیکن جدید رئال مادرید در حالی لیون را ترک میکند که 4 قهرمانی در لاشامپیونه, 3 قهرمانی در سوپر جام فرانسه و یک قهرمانی در جام حذفی را در کارنامه خود دارد.
حال این بازیکن با عقد قراردادی 6 ساله ب هرئال پیوست.

 



:: برچسب‌ها: بیوگرافی از کریم بنزما ,
تاریخ : سه شنبه 4 آذر 1393
بازدید : 220
نویسنده : مسعود

ازیل

ازدواج مسعود ازیل با آنا ماریا لگربلوم

آنا ماریا که تا قبل مسیحی بود ، با ازدواج با مسعود ازیل بازیکن تیم ملی آلمان ، مسلمان شده و دیگر گوشت خوک نمی خورد و علافه ی زیادی به قرآن پیدا کرده است و هم اکنون نام ملک به معنی " فرشته " را برای خود انتخاب نموده است .

 

 

مسعود اوزیل بازیکن ترکیه اصل تیم ملی آلمان و باشگاه رئال مادرید در ۱۵ اکتبر ۱۹۸۸ در گلزن گیرشن واقع در آلمان غربی متولد شد. وی ۱۸۲ سانتی متر قامت دارد و از سال ۲۰۰۶ کار خود رو از جوانان آلمان شروع کرد. در سال ۲۰۰۷ در رده زیر ۲۱ سال ژرمن ها بازی کرد.
در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی در سه بازی تیم آلمان بازی کرد و در بازی با غنا

 

http://images.persianblog.ir/647780_VTifysTJ.jpg

 از لبه محوطه ۱۸ قدم یک گل به ثمر رساند.
اوزیل سرانجام با انعقاد قراردادی به ارزش ۱۵ میلیون یورو از وردربرمن به تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا پیوست. مسوت اوزیل پس از پیوستن به رئال مادرید گفت:« امروز به رویای کودکی ام رسیدم.»
به گزراش مارکا مسوت اوزیل پس از امضای قرار داد با رئال مادرید گفت:«از این که مدت طولانی طی شد تا به رئال مادرید ملحق شوم متاسفم و از مردم مادرید عذرخواهی می‌کنم. مشکل مالی از ابتدا نیز وجود نداشت و مقامات وردربرمن آلمان با هواداران خود صادقانه رفتار نمی کردند.»
اوزیل در ادامه با بیان اینکه به رئال پیوسته است خوشحال است می گوید:« از این که به رئال مادرید اسپانیا پیوسته ام بسیار خوشحالم و اطمینان دارم که فصل جدید را با قدرت تمام آغاز خواهیم کرد.

 زندگیشخصی
او در حال حاضر با آنا ماریا لاگربلوم خواهر سارا کونور که مطابق اعتقادات او در ژوئن ۲۰۱۰ به اسلام گرویده است نامزد شده است.
بازیکن مسلمان تیم ملی فوتبال آلمان توجه عمیقی به گرفتن روزه در ماه مبارک رمضان دارد.
به گزارش برمنر سایتونگ ، مسوت اوزیل از زمانی که به سن شرعی رسیده، آنگونه که خود عنوان می کند، به گرفتن روزه مبادرت کرده است.
این بازیکن ۲۱ ساله ترک تبار که در خاک آلمان به دنیا آمده است، در جام جهانی آفریقای جنوبی درخشید و بسیار مطرح شد. وی پس از این پیکار ها، همواره مورد توجه تیم های بزرگی مانند بارسلونا، رئال مادرید، منچستریونایتد و چلسی بوده است.
اوزیل عنوان کرد:تاکنون تا آنجایی که امکان داشته، روزه هایم را گرفته ام. اگر در مسافرت به سر برده ام نیز قضای آن را به جای آورده ام. البته الان از این لحاظ با
دشواری روبرو شده ام.

 

با توجه به اینکه در فصل آماده سازی قبل از شروع فصل قرار داریم و روزی دو جلسه صبح و عصر تمرین می کنیم، در عمل امکان گرفتن روزه خیلی سخت است. با این حال، به گرفتن قضای روزه هایم پس از این دوره اقدام می کنم.

، بازیکن دورگه آلمانی – ترکیه ای ، تصمیم گرفت که ملیت ژرمن را برای خود انتخاب کند و حالا برای تکمیل خط هافبک رئال مادرید به هموطنش ، سامی خدیرا ملحق شده است . اوزیل که مسی “مانیشافت” لقب گرفته ، پای چپ خلاقی دارد و با سبک بازی فرز و چابک خود می تواند حریفان را مبهوت خود سازد . او خود را در بوندسلیگا و علی الخصوص جام جهانی به جهان شناساند . اوزیل ۲۱ ساله ، با توجه به غیبت بالاک در جام جهانی ، طراح اصلی تیم ملی آلمان در جام جهانی بود و در تیم ملی کشورش ، با یک سبک بازی فوق العاده به مقام سومی جهان رسید . تکنیک او جان تازه ای به فوتبال ماشینی آلمان بخشید و البته باید شهرت خود را مدیون یواخیم لوو ، تئوریسین متبحر آلمانی باشد .
مسعود اوزیل ، در سال ۱۹۸۸ در گلزن کرشن ، شهری که رائول گونزالس در آن بازی می کند متولد شد ، والدینش مهاجرانی از دورک ، در استان زونگولداک ترکیه بودند . اجداد او در دهه ۶۰ به آلمان آمدند چرا که در آن زمان ، کشور آلمان ، احتیاج به کارگران خارجی داشت . دو نسل بعد ، مسعود در بولمک رشد یافت و پدرش مصطفی نیز در کارخانه سنگ مرمر کار می کرد . مادرش ،گلی زار اهل تونس بود و فرزندان این زوج هم مطلع ، نسه ، دویگو و مسعود بودند که آخری فقط یک رویا داشت : تبدیل شدن به زیدان .
تفریح اول او پس از فوتبال ، خواندن قران است و پس از آن گوش دادن به آهنگهای رپ که آن را در تضاد با دینش اسلام نمی داند . او با جان دلای ، رپر معروف رفاقت دیرینه ای دارد .
در ماه های گذشته شایعه پردازان به خاطر رابطه اش با خواهر خواننده معروف سارا کونور ، او را زیاد مورد توجه قرار می دادند اما آخرین با آنا ماریا لاگربلوم دوست شده است که به تازگی با یک بچه هشت ساله از پکا لاگربلوم طلاق گرفته است . آنا ماریا که سابقه دوستی با لودویچ مگنین ، بازیکن دیگر را هم دارد ، از اواخر ۲۰۰۹ با اوزیل دوست شده و رابطه این دو آن قدر عمیق است که آنا ماریا به اسلام گرویده و حتی نامش را به ملک (به معنی فرشته) تغییر داده است . قرار بود که پس از جام جهانی با همدیگر ازدواج کنند اما آنا ماریا فعلا در گیر و دار مسائل طلاقش به سر می برد .
بخش عمده ای از زندگی او در سالهای اخیر متعلق به وردربرمن بوده است . جایی که در آن جا به موفقیتهای زیادی دست یافت . البته راه درازی تا رسیدن به اوج پیش رو داشت . اولین تیم او وستفالیا ۰۴ بود که تیمی محلی در منطقه شالکه است ، پس از آن به تیم شالکه ۰۴ ملحق شد . اولین بازیش برای این تیم را در ۱۷ سالگی انجام داد و به یکی از پدیده های تیمش مبدل شد . در دومین فصل مورد اعتماد اسلومکا ، مربی جدید تیم قرار نداشت . پدر اوزیل از این وضعیت خسته شد پس از رد پیشنهاد تمدید قرارداد یک میلیون یورویی توسط شالکه ، پسرش را راهی وردربرمنی کرد که به دنبال جانشینی برای دیگو بود . بازیکن برزیلی به یووه رفت و اوزیل با ۴٫۵ میلیون یورو به وردربرمن رفت تا ناجی این تیم باشد .
درخشش او در تیم زیر ۲۱ سال آلمان و همین طور وردربرمن نگاه یواخیم لوو را به او جلب کرد تا در غیاب بالاک در جام جهانی به این جوان ۲۱ ساله بازی دهد و البته خوب هم جواب داد .
اسطوره ی اوزیل ، زیدان است و حالا باید دید که آیا او می تواند زیدانی دیگر در رئال مادرید باشد یا خیر …

در مورد درخشش مسعود اوزیل پدیده جدید آلمان مطالب زیادی نقل می شود، کسی که بر مصیبت شخصی غلبه کرد و با نمایش خیره کننده خود مقابل انگلیس، موجبات حذف این تیم را فراهم آورد.

در حالی که تنها دو روز از درگذشت مادربزرگش می گذشت اوزیل ۲۱ ساله اعلام کرد آماده است به رویایش در زمینه پیوستن به ستارگان بازی ها جامه عمل بپوشاند و به نظر می رسد این رویا ممکن است حتی زودتر از آنچه تصور می کرد، به حقیقت بپیوندند. اوزیل که یک سال پیش نقش عمده ای در قهرمانی آلمان در مسابقات زیر ۲۱ سال اروپا ایفا کرد، مانند یک استعداد ناب جهانی در میان مردان بزرگ است . او در حالی که برای مصاف با آرژانتین آماده می شود تمایل خود را برای تبدیل شدن به یکی از بزرگان فوتبال پنهان نمی کند. او می گوید:” رویاهای من مثل سایر بچه هاست و آن این است که بهترین فوتبالیست جهان باشم. من تنها ۲۱ سال دارم و باید برای چنین آرزوی بزرگی مدتی صبر کنم اما من تا به حال مقابل بسیاری از بازیکنان بزرگ جهان بازی کرده ام و از این مبارزه لذت می برم.”

 

” وقتی برای مردم این کشور بازی می کنید اهمیتی ندارد مقابل لیونل مسی و آرژانتین هستید یا کاکا و برزیل. چون آلمان در تورنمنت های مهم رکورد بسیار خوبی دارد بنابراین سطح آرزوهای ما خیلی بالاست، حتی اگر تیم ما هنوز تحت تعلیم باشد.”

“احترام گذاشتن خوب است ولی ترس بد است و ما احساس می کنیم از هیچ تیمی نمی ترسیم. بر خلاف جوانیمان همگی بر این باوریم که می توانیم بهترین باشیم و همه در آلمان توقع دارند تحت هر شرایطی تیمشان را در مراحل حساس جام جهانی ببینند. ما باید انتظار مردم را برآورده کنیم.”

“انگلیس همیشه آزمون بزرگی برای ما محسوب می شده اما هیچ کس نمی تواند در مورد اینکه ما شایسته پیروزی در آن بازی بودیم بحث کند. پس از حادثه ای که برای مادربزرگم پیش آمد در شرایط حساسی قرار گرفتم. موقعیت آسانی نبود ولی جام جهانی این شانس را به من می دهد تا مایه غرور خانواده ام شوم.”

هنوز یک سال از قرارداد ستاره وردربرمن باقی مانده و پس از درخشش در جام جهانی حدود ۲۵ میلیون یورو قیمت گذاری شده است ولی او می گوید:” اهمیت این جام جهانی برای آینده ام موضوع مهمی نیست.”

“یک بار گفتم دوست دارم روزی برای بارسلونا بازی کنم و روزنامه نگاران اغلب در این مورد از من سوال می کنند ولی من فقط می خواهم وقتی آماده بودم به باشگاه های بزرگ فکر کنم. دیگران می توانند در مورد زمان آن تصمیم بگیرند . در حال حاضر فقط به بازی با آرژانتین فکر می کنم . بازی برابر مسی فوق العاده است.”

اوزیل که زین الدین زیدان اسطوره نوجوانی اش بوده، توسط برخی نویسندگان با دیه گو مارادونا مورد مقایسه قرار گرفته است. البته در تابستانی که او به یکی از شکارهای ارزشمند تیم های اروپایی تبدیل شده است، چنین مقایسه های بزرگی چندان بعید به نظر نمی رسد.

 

در حالی که بار انتظارات بالا بر شانه های او سنگینی می کند، اوزیل اعتقاد دارد تغییر فلسفه در سطح اول فوتبال آلمان به او اجازه داده در این جام جهانی تاثیر گذار ظاهر شود. “تیمی که تابستان گذشته قهرمان زیر ۲۱ سال شد، خوش شانس است که در این دوران حضور دارد زیرا بازیکنان جوان هرگز فرصتی که به ما داده شده را به دست نیاوردند و این در حالی است که ما تجربه زیادی نداریم.”

“در گذشته تیم ملی آلمان همیشه پر از بازیکنان باتجربه بوده، فاتحانی که سال ها در باشگاه هایشان عملکرد خوبی داشته اند و به این علت است که تیم تمایل داشته در تورنمنت های بزرگ عملکرد قابل قبولی از خود به جا بگذارد.”

“حالا شرایط تغییر کرده است . مردم اعتقاد دارند بازیکنان جوان به شکل صحیحی آموزش دیده اند و کمی قابل اعتمادتر هستند و فکر می کنند که ما می توانیم فشار را تحمل کنیم . حضور در یک دوره جدید، خبر خوب این جام جهانی برای ماست.”

” برخی باشگاه های آلمانی مجبور به پیدا کردن بازیکنان جدید شده اند، چون شرایط مالی قوی ندارند. در نتیجه فرصت هایی نصیب بازیکنان می شود تا پتانسیل خود را برای بازی در باشگاه های بزرگ بوندس لیگا به نمایش بگذارند.”

” این امر می تواند به تیم ملی کمک کند. اگرچه چون بسیار جوان هستیم، نمی توانیم به نمایش این تیم در جام جهانی اطمینان داشته باشیم ولی می توانید احساس کنید تیم بعدی و بزرگ آلمان می تواند از دل این بازیکنان بیرون بیاید

 

رویارویی روز شنبه مقابل تیم ملی آرژانتین در کیپ تاون می تواند به منزله گامی به جلو برای اوزیل و یارانش تلقی شود و به نظر می رسد آینده ای روشن پیش روی این هافبک جوان باشد. در تابستانی که امثال تیه ری آنری، فرانک ریبری، فابیو کاناوارو و وین رونی از مسابقات کنار رفتند و درخششی نداشتند ،چند چهره جدید باید جای آنها را پر کنند و مسعود اوزیل به عنوان یک مدعی اصلی برای مطالبه چنین جایگاهی پا به عرصه گذاشته است.

 

برچسب‌ها: مسعود ازیل


:: برچسب‌ها: ازیل ,
تاریخ : سه شنبه 4 آذر 1393
بازدید : 285
نویسنده : مسعود



:: برچسب‌ها: عکس از مسی و رونالدو ,
تاریخ : 1 آذر 1393
بازدید : 190
نویسنده : مسعود
http://namehnews.ir/content/files/mohammadi/22909.jpg

بیوگرافی علی کریمی +  تصاویر علی کریمی

نام کامل: محمدعلی کریمی پاشاکیhttp://webklm.s3.amazonaws.com/thumbs/large_slideshows/2011/12/13/4cb8f16da44791c07746b2d0e30a8803.jpg
زادروز: ۱۷ آبان ۱۳۵۷
زادگاه: کرج، استان البرز
قد : ۱۷۸ سانتی‌متر
پست : هافبک

 

علی کریمی در ۱۷ آبان ۱۳۵۷ در کرج به‌دنیا آمد و فرزند سوم خانواده است.کریمی اصالتاً لاهیجانی است. پدر او ولی‌الله کریمی، در جوانی در استان گیلان بازیکن فوتبال بوده و مادرش خانه‌دار است. علی کریمی ۳ برادر و یک خواهر دارد. فرشید، برادر بزرگترش همانند وی به فوتبال روی آورد و مدتی با او هم‌بازی بود. کریمی گفته‌است که در کودکی هوادار پرسپولیس بوده‌است و در زمانی که با پدرش برای دیدن بازی‌های این تیم به ورزشگاه آزادی تهران می‌رفته، آرزو می‌کرده روزی برای این تیم بازی کند.

او تا سوم راهنمایی، دانش‌آموز ممتازی بوده‌است اما در دوران دبیرستان با افت تحصیلی مواجه می‌شود. سرانجام تحصیلات خود را با دریافت مدرک دیپلم پایان می‌دهد و پس از آن روی فوتبال تمرکز می‌کند


علی کریمی در سال ۱۳۷۸ و ۲۰–۱۹ سالگی ازدواج کرد و دو فرزند پسر به نام‌های هاوش و هیرسا دارد.علی کریمی ازدواج زودهنگام خود را از دلایل موفقیتش می‌داند و در مورد این که فرزندانش مانند او بازیکن فوتبال شوند ابراز علاقه کرده‌است، اما گفته‌است آن‌ها را به فوتبال بازی‌کردن مجبور نمی‌کند و ترجیح می‌دهد آن‌ها را در انتخاب آینده خود آزاد بگذارد.

 

آغاز فوتبال
علی کریمی فوتبال خود را از تیم نوجوانان باشگاه فوتبال نفت تهران آغاز کرد، جایی که برادر بزرگ‌ترش فرشید، یک سال پیش از ورود او در آن بازی می‌کرد. وی سپس به نوجوانان باشگاه سایپا پیوست و در رده جوانان این باشگاه نیز بازی کرد.کریمی پس از آن به فتح تهران منتقل شد، جایی که ابتدا در رده جوانان بازی می‌کرد و در سال موفق شد ۱۳۷۵ به تیم بزرگسالان راه یابد.

 

علی کریمی باز هم به همراه برادرش فرشید، از شهرک مارلیک کرج در تمرینات فتح حضور پیدا می‌کرد. در ابتدا مبلغ قرارداد فرشید بیشتر از او بود ولی درخشش کریمی در تیم فتح موجب شد که بارها حسین شمس (سرمربی وقت تیم فتح) از آینده‌ای درخشان برای او سخن به میان آورد. کریمی از تیم فتح بطور جدی وارد فوتبال شد و به فوتبال ایران معرفی گشت.

 

علی کریمی,بیوگرافی علی کریمی,زندگینامه علی کریمی

 

دوران ملی
علی کریمی از سال ۱۳۷۷ در تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند. او در دوران ملی خود حضور پیوسته‌ای داشته و در ۳ دوره جام ملت‌های آسیا (۲۰۰۰، ۲۰۰۴ و ۲۰۰۷)، یک دوره بازی‌های آسیایی (۱۹۹۸) برای ایران بازی کرده‌است. وی در ۴ دوره انتخابی جام جهانی (۲۰۰۲، ۲۰۰۶، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴) مجموعاً در ۳۶ بازی به میدان رفته‌است و ۲ بار در راهیابی ایران به جام جهانی (۲۰۰۶ و ۲۰۱۴) مشارکت داشته‌است که در یک دوره جام جهانی (۲۰۰۶) حضور داشت و ۲ بازی انجام داد.


علی کریمی تحت نظر مربیان مختلف تیم ملی ایران مانند پورحیدری، طالبی، بلاژوویچ، ایوانکوویچ، قلعه‌نویی، دایی، قطبی و کی روش در تیم ملی بازی کرده‌است.
کریمی با ۱۲۷ بازی پس از علی دایی و جواد نکونام، از لحاظ تعداد بازی ملی سومین بازیکن تاریخ تیم ملی فوتبال ایران به‌شمار می‌رود. او همچنین ۳۸ گل ملی به‌ثمر رسانده‌است که از این حیث نیز پس از علی دایی و کریم باقری نفر سوم محسوب می‌شود. نکونام با ۱ گل کمتر در جای چهارم در تعقیب کریمی است.

 

علی کریمی,بیوگرافی علی کریمی,زندگینامه علی کریمی


باشگاه‌های حرفه‌ای
۱۳۷۷–۱۳۷۵------ فتح تهران        
۱۳۸۰–۱۳۷۷ ------ پرسپولیس ← (۱۱) گل
۱۳۸۴–۱۳۸۰ ------الاهلی امارات ← (۴۵) گل
۱۳۸۶–۱۳۸۴ ------ بایرن مونیخ  ← (۳) گل
۱۳۸۷–۱۳۸۶------ القطر  ←  (۵) گل
۱۳۸۸–۱۳۸۷------ السیلیه ←  (۰) گل
۱۳۸۸–۱۳۸۷ ------ پرسپولیس (قرضی) ←  (۵) گل
۱۳۸۹–۱۳۸۸ ------ استیل‌آذین ←   (۱۴) گل
۱۳۹۰–۱۳۸۹ ------ شالکه ۰۴  ←  (۰) گل
۱۳۹۲–۱۳۹۰------ پرسپولیس  ←  (۱۳) گل
۱۳۹۳–۱۳۹۲------ تراکتورسازی ←  (۵) گل

 

افتخارات ورزشی علی کریمی

افتخارات ملی
- بازی‌های آسیایی
 قهرمانی (۲): ۱۹۹۸، ۲۰۰۲

- جام ملت‌های آسیا
 مقام سوم (۱): ۲۰۰۴


- قهرمانی فوتبال غرب آسیا
قهرمانی (۲): ۲۰۰۰، ۲۰۰۴

- جام بین قاره‌ای آسیا-اقیانوسیه
 قهرمانی (۱):

۲۰۰۳

 

علی کریمی,بیوگرافی علی کریمی,زندگینامه علی کریمی

 

افتخارات فردی
-بازیکن سال فوتبال آسیا: ۲۰۰۴، ۲۰۱۲ (نفر دوم)
- عضو تیم منتخب سال آسیا: ۲۰۱۲
- آقای گل جام ملت‌های آسیا: ۲۰۰۴
-عضو تیم منتخب جام ملت‌های آسیا: ۲۰۰۴
- آقای گل لیگ برتر فوتبال امارات: ۲۰۰۴-۲۰۰۳
- بهترین بازیکن جام قهرمانی آسیا-اقیانوسیه ۲۰۰۳
-بازیکن ماه آسیا: ژوئن ۲۰۰۰، اکتبر ۲۰۰۱، اکتبر ۲۰۰۳
-بهترین بازیکن مسابقات غرب آسیا ۲۰۰۰
- گلزن ترین هافبک نهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران ۱۴ گل
-گلزن ترین هافبک یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران ۱۲ گل
- دومین گلزن برتر آسیایی تاریخ پرسپولیس ۱۰ گل

 

علی کریمی,بیوگرافی علی کریمی,زندگینامه علی کریمی

 

خداحافظی از فوتبال
خداحافظی‌ها از فوتبال ملی
علی کریمی ۲ بار از تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی کرد، اما پس از هر دوی این موارد باز هم در تیم بازی کرد. بار اول در ۱۸ مهر ۱۳۸۷، با نوشتن نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال ایران از بازی‌های ملی خداحافظی کرد. این در حالی بود که رابطه کریمی با سرمربی وقت تیم علی دایی دچار تنش بود. پس از برکناری دایی و انتصاب افشین قطبی، وی دوباره به تیم دعوت شد و بازی کرد.

بار دوم، علی کریمی در ۲ تیر ۱۳۸۸، پس از تساوی مقابل کره جنوبی و عدم راهیابی تیم به جام جهانی ۲۰۱۰ همراه با مهدی مهدوی‌کیا و وحید هاشمیان از بازی‌های ملی خداحافظی کرد. علی کریمی در خرداد ۱۳۹۰ برای بازگشت به تیم اعلام آمادگی کرد و کارلوس کی روش وی را دوباره به تیم دعوت کرد.

 

خداحافظی در سال 1392 و بازگشت
علی کریمی پس از بازی پرسپولیس با سپاهان در فینال جام حذفی در ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ از دنیای فوتبال خدا حافظی کرد. کریمی پس از خداحافظی از فوتبال اعلام کرد، فوتبال جای امثال او نیست و «دایه‌های مهربانتر از مادر» باید فوتبال را بچرخانند.
خداحافظی کریمی از فوتبال، بازتاب گسترده‌ای داشت و سایت رسمی فیفا با اشاره به خداحافظی علی کریمی از دنیای فوتبال، از او به عنوان اسطوره فوتبال ایران یاد کرد و خداحافظی او از میادین فوتبال را غیر منتظره خواند.


خداحافظی در سال 1393
سرانجام علی کریمی در ۲۹ تیر ۱۳۹۳ برای همیشه از فوتبال خداحافظی کرد و درحالی که او اعلام کرده بود امیدوار است بتواند با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کند اما اینطور نشد. بدین ترتیب تراکتورسازی تبریز آخرین باشگاهی بود که کریمی پیراهن آن را بر تن کرد.

اکنون:

در تیم ملی فوتبال ایران به عنوان دستیار آقای کیروش فعالیت میکند.

ولی من از کریمی خوشم نمیاد... همین هم به خاطر دوستام و دایی پرسپولیسیم گذاشتم-خوبی احسان

عشقس استقلال...


تاریخ : 1 آذر 1393
بازدید : 255
نویسنده : مسعود
زندگی نامه خوزه مورینیو
خوزه ماریو داوس سانتوس مورینیو فلیکس معروف به خوزه مورینیو متولد 26 ژانویه 1963 در ستوبال یک مربی پرتغالی فوتبال است. او مدت‌ها مربی باشگاه چلسی بود ولی روز بیستم سپتامبر 2007 این باشگاه را ترک کرد. مورینیو در چهار لیگ متوالی (دو لیگ در پورتو و دو لیگ در چلسی) توانست تیم خود را در صدر باشگاه‌ها قرار دهد و در دو سال متوالی (2005-2004) از سوی فدراسیون بین‌المللی فوتبال لقب بهترین مربی دنیا را از آن خود کرد.
پدر مورینیو «فلیکس مورینیو» یک دروازه‌بان و مربی پرتغالی بود و مادرش «ماریا جولیا» در مدرسه تدریس می‌کرد. خانواده مورینیو همگی به فوتبال علاقه‌ای خاص داشتند. پدر خوانده ثروتمند خوزه، رییس باشگاه بزرگ فوتبال شهر «ستوبال» بود. خوزه از همان دوران کودکی در مدیریت و برنامه‌ریزی استاد بود و برنامه‌ بازی‌های تیم پدرش را ترتیب می‌داد.
http://axgig.com/images/79309008836848015488.jpg
پس از پایان تحصیلات به مدرسه آمادگی جسمانی لیسبون رفت ولی مدتی بعد مادرش که از توانایی مدیریت او اطلاع داشت نام او را در مدرسه مدیریت ثبت‌نام کرد اما خوزه از آن مدرسه خوشش نیامد و دوباره در مدرسه آمادگی جسمانی شرکت کرد و پنج سال بعد از آن‌جا مدرک گرفت.
مورینیو دوره مربیگری خود را در اسکاتلند گذراند و سپس به پرتغال برگشت و مربی ورزش یک دبیرستان شد. او مدتی در باشگاه‌های کوچک و متوسط پرتغال بازی و در همان زمان تحصیل نیز می‌کرد. اما در زمینه بازی توفیق چندانی نیافت. در دهه نود مدتی را به مربی‌گری پرداخت و پس از آن با لقب «ترادیوتور» (مترجم) معروف شد چون مترجم یا مفسر «سر بابی رابسون در باشگاه‌های «اسپورتینگ» و «پورتو» بود. در سال 1996 به همراه رابسون به بارسلونا رفت و همچنان مترجم او بود. پس از رفتن رابسون او همچنان در بارسلونا ماند و با جانشین هلندی رابسون یعنی «لوییس ون‌گال» کار کرد. مورینیو انسانی بی‌نهایت بااعتماد به نفس و باشخصیت بود و همین موضوع باعث شد پیشرفت چشمگیری کند. او در کلاس‌های مربیگری و مدیریت شرکت می‌کرد و ناگهان همه شنیدند که او مربی تیم دوم بارسلونا شده است.
رویای او برای سرمربی شدن سرانجام در سال 2000 تحقق یافت و او مربی بنفیکا شد ولی با تغییر سرپرستی باشگاه و روی کار آمدن سرپرست جدید، مورینیو در تاریخ پنجم دسامبر 2000 برکنار شد و مربی یک تیم سطح پایین شد.
در سال 2002 مورینیو مربی باشگاه «پورتو» شد. باشگاهی که بسیار ضعیف کار می‌کرد در آن سال و تحت مربیگری مورینیو تیم سوم کشور شد و مورینیو قول داد سال آینده آن تیم را تیم اول سازد و خود تشکیل یک تیم قهرمانی بدهد و همین کار را هم کرد تا جایی که قهرمان جام باشگاه‌های اروپا شد. قبل از قبول پیشنهاد چلسی برای عنوان مربیگری آن تیم، مورینیو باشگاه لیورپول را که آن تیم هم خواستار این مربی بود ترجیح می‌داد و می‌گفت: «لیورپول تیمی است که علاقه همه را برمی‌انگیزد ولی من به چلسی علاقه چندانی ندارم چون چلسی یک پروژه جدید با سرمایه‌گذاری بالاست. فکر می‌کنم در چلسی اگر یک مربی برنده نشود، آبراموویچ فورا او را برکنار می‌کند. به همین دلیل کار در آن جا یک شغل مطمئن نیست.»
ولی سرانجام مورینیو در ژوئن سال 2004 با حقوق سالانه 2/4 میلیون یورو که در سال 2005 به 2/5 میلیون یورو افزایش یافت به باشگاه چلسی پیوست و عنوان گران‌ترین مربی فوتبال را به خود اختصاص داد.روز بیستم سپتامبر 2007 و با موافقت دو جانبه، مورینیو باشگاه چلسی را ترک کرد. کمی قبل از ترک مورینیو باشگاه تشکیل جلسه داده و به این نتیجه رسیده بود که وقت آن است که مربی خود را تعویض کنند. این اقدام چلسی خشم هواداران این تیم را برانگیخت. فردای آن روز چلسی اعلام کرد «اورام گرنت» جایگزین مورینیو شده است. در طول چهار فصل حضور او در چلسی، او در هیچ یک از بازی‌های داخلی تیمش شکست نخورد.
خوزه مورینیو در سال ۲۰۰۸ قراردادی را با تیم اینتر میلان منعقد کرده و سمت مربیگری این تیم را بر عهده گرفته است.


http://www.khanevarzesh.com//uploads/football/England/murinio.jpg

بیوگرافی خوزه مورینیو

نام کامل : خوزه ماریو دوسانتوس مورینیو فلیکس
نام : خوزه
نام خانوادگی : مورینیو
تاریخ تولد: 1963/7/26
محل تولد : ستوبال

http://www.mahansky.com/wp-content/uploads/2012/03/1280946590627.jpgقد : 80 1متر
وزن : 74 کیلو گرم
وضیت تاهل : متاهل
همسر : تمی
تعداد فرزند : یک دختر و یک پسر ، ماتیلدا و خوزه جونیر
تاریخ ازدواج : 1989
تیم فعلی :اینتر
پست تخصصی : مربی و سر مربی
غذای مورد علاقه : ماهی
افتخارات : قهرمانی جام یوفا در سال 2003 وقهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2004 به همراه پورتو بزرگترین افتخار از نظر وی است .
جملاتی خواندنی از مورو : کار سختی است که به آینده فکر کنید . بازیکنان فقط مجاز اند به دوران فعلی و بازی پیش رو فکر کند .
فشار؟ فشاری وجود ندارد . تنها آدم های ضعیف برای توجیه اشتباهات همیشگی خود ، از فشار نام می برند . در فوتبال هیچ فشاری وجود ندارد .
همه می خواهند چلسی شکست بخورد . اگر این اتفاق چند بار پیاپی رخ دهد در انگستان تعطیل رسمی اعلام می شود .
ما به خاطر قدرت اقتصادی در صر جدول لیگ انگلستان قرار نگرفتیم . فقط به این خاطر در رتبه اول جای داریم که من به سختی برای موفقیت قرار تلاش می کنم .


تاریخ : 1 آذر 1393
بازدید : 502
نویسنده : مسعود
http://s2.picofile.com/file/7639274294/ca2.jpg


تاریخ : 1 آذر 1393
بازدید : 222
نویسنده : مسعود

زندگی نامه ی ایکر کاسیاس
روز ۲۰ می ۱۹۸۱ پسر بچه ای در محله موستولس شهر مادرید به دنیا امد که بعد ها به یکی از بزرگترین دروازه بانان دنیا تبدیل شد.
ایکر کاسیاس فرناندز نام کامل این دروازه بان است وی توانست در سال ۲۰۰۸ به افتخاری دست یابد که خیلی از بزرگان فوتبال اسپانیا ارزوی ان را داشتند.

رئال مادرید
او یکی از محصولات اکادمی باشگاه رئال مادرید است که در سال ۱۹۹۰ بازیهای خود را در این باشگاه اغاز کرد.

http://footballonline.ir/Picture/20120709162353_20120208153459_ikercassillas.jpgوی تا سال ۱۹۹۹ - ۱۹۹۸ در تیم جوانان باشگاه بازی می کرد تا اینکه در ان سال توانست اولین بازی رسمی خود را برای تیم باشگاهیش انجام دهد وی در ان سال جانشین بودو ایگنر دروازه بان اول رئال مادرید شد.
در سال ۲۰۰۰ با حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا در برابر والنسیا به جوانترین دروازه بانی تبدیل شد که در کل فینالهای تاریخ لیگ قهرمانان حضور می یابد.
در ان بازی رئال مادرید توانست با نتیجه ۳ - ۰ تیم والنسیا را شکست دهد و هشتمین قهرمانی خود را در این جام جشن بگیرد.
ولی در این بین کاسیاس دچار افت شدیدی شد و جای ثابت خود را به سزار سانچز داد ولی گویی فینال لیگ قهرمانان همیشه برای این دروازه بان خوش یمن است.
در فینال لیگ قهرمانان در سال ۲۰۰۲ سزار سانچز دچار مصدومیت شد و بار دیگر کاسیاس جوان درون دروازه رئال مادرید قرار گرفت تا این تیم بتواند با درخشش وی و زیدان با نتیجه ۲ - ۱ تیم المانی بایرلورکوزن را شکست داده و برای نهمین در اروپا به مقام قهرمانی نایل شود
 در سال ۲۰۰۸ قرارداد خود را با رئال مادرید تا سال ۲۰۱۷ تمدید کرد.
 تیم ملی اسپانیا
 اولین بازی کاسیاس برای تیمهای ملی اسپانیا مربوط می شود به حضور وی در تیم ملی زیر ۱۷ سال اسپانیا که با ۱۶ سال سن جوانترین عضو ان تیم بود.
کاسیاس توانست با این تیم در سال ۱۹۹۷ در فینال جام جهانی زیر ۱۷ ساله های دنیا حضور پیدا کند و با شکست برزیل قهرمان دنیا شود.
در بین دروازه بانان تاریخ تیم ملی اسپانیا زوبیزارتا با ۱۲۶ بازی ملی در مکان اول قرار دارد و کاسیاس با ۸۲ بازی در رتبه دوم جای گرفته است.
کاسیاس همچنین توانست در سال ۱۹۹۹ همراه با تیم ملی جوانان اسپانیا به مقام قهرمانی جهان برسد.

http://www.shiaupload.ir/images/68774877291944624654.jpgاولین بازی ملی کاسیاس برای تیم بززگسالان اسپانیا در سال ۲۰۰۰ و در مقابل تیم سوئد بود. در سال ۲۰۰۲ او ابتدا به عنوان جانشین سانتیاگو کانیزارس وارد جام جهانی شد ولی با تصادف عجیبی که موجب مصدومیت کانیزارس شد ایکر کاسیاس به عنوان دروازه بان اصلی اسپانیا در جام معرفی شد.
کاسیاس توانست در مرحله یک شانزدهم نهایی به یک قهرمان ملی تبدیل شود زیرا در ان مرحله اسپانیا به تیم ملی ایرلند جنوبی برخورد کرد و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد.
کاسیاس جوان در ان بازی بود که مهارت خود را در گرفتن ضربات پنالتی با گرفتن دو ضربه به اهالی فوتبال نشان دهد.
کاسیاس در مسابقات مقدماتی یورو ۲۰۰۴ نیز دروازه بان اول اسپانیا بود که در دوره مقدماتی فقط ۴ گل دریافت کرد ولی با این وجود اسپانیا نتوانست به طور مستقیم به دوره پایانی راه یابد و می بایست در بازی پلی اف به دیدار تیم نروژ می رفت که بار دیگر تیم ملی اسپانیا با درخشش کاسیاس موفق شد مجوز حضور در مرحله نهایی یورو را کسب کند در ان دو بازی کاسیاس موفق شد دروازه خود را بسته نگه دارد.
کاسیاس در جام جهانی ۲۰۰۶ نیز حضور داشت و با وجود اینکه فقط ۲ گل دریافت کرد ولی تیم ملی اسپانیا نتوانست به مقام درخور توجه ای دست یابد.
در سال ۲۰۰۸ با دعوت نشدن رائول به تیم ملی بازوبند کاپیتانی به ایکر کاسیاس رسید تا تیم ملی اسپانیا بتواند با کاپیتانی وی بعد از ۴۴ سال بار دیگر بر بام فوتبال اروپا بنشیند.
اوج کار کاسیاس در این جام به بازی مقابل تیم ملی ایتالیا برمی گردد . این بازی در واقع تقابل دو دروازه بان اول دنیا به حساب می امد در طرفی بوفون و در سوی دیگر کاسیاس قرار داشت و هر دو دروازه بان نیز کاپیتان تیمهای خودشان بودند.
این بازی به ضربات پنالتی کشیده شد که کاسیاس با گرفتن ۲ ضربه از بازیکنان تیم ایتالیا توانست بوفون را شکست دهد.

ازدواج ایکر کاسیاس

جشن ازدواج ایکر کاسیاس و سارا کاربونرو خبرنگار سرشناس اسپانیایی، روز هفتم جولای و بعد از اتمام رقابتهای یورو2012 در منطقه ای در نزدیکی تولدو،سرزمین مادری سارا برگزار شد. این منطقه «مونته آلگره» نام دارد و در این جشن 900 میهمان حضور داشتند.


تاریخ : 1 آذر 1393
بازدید : 221
نویسنده : مسعود


http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7002/news/thumbnail/wenger_15.jpg

آرسن ونگر (به فرانسوی: Arsène Wenger) (زاده در ۲۲ اکتبر ۱۹۴۹ در استراسبورگ، فرانسه) مربی فوتبال است. در جوانی فوتبالیست متوسطی بوده‌است که معروفترین تیمش استراسبورگ است. او مدرک کارشناسی ارشد اقتصاد دارد. در سال ۱۹۸۰ فوتبال را کنار گذاشت و به کار مربی گری پرداخت، بعد از چند دستیاری در تیمهایی مانند استراسبورگ سال ۱۹۸۴ سرمربی تیم نانسی شد. سال ۱۹۸۷ سرمربی موناکو شد و طی هفت سال با این تیم درخشید (مربی سال فرانسه شد) سپس پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد و در ژاپن مربی تیم ناگویا شد. اودر سال ۱۹۹۶ در وسط فصل به آرسنال پیوست (بجای جرج گراهام) او این فصل را با سومی به پایان برد. فصل بعد هر دو جام لیگ و حذفی را برد و مربی سال جزیره شد و در حال حاضر نیز هدایت باشگاه آرسنال را بر عهده دارد. ونگر به یافتن و پرورش استعداهای بزرگ مانند پاتریک ویرا، دنیس برکمپ، تیری آنری، فرانسسک فابرگاس، امانوئل پتی مشهور است. او برای علم روز و مسائل روانی تیم اهمیت زیادی قائل است. همچنین به شش زبان زنده دنیا مسلط است و تنها به روسی نمی‌تواند سخن بگوید.http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7090/news/thumbnail/arsene-wenger-pre-season_2978537.jpg

افتخارات

  • برترین مربی دهه اخیر (۲۰۰۰-۲۰۱۰) فوتبال دنیا از دیدگاه فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار (IFFHS)
  • مربی سال فرانسه
  • برگزیده شدن به عنوان «سرمربی سال» انگلیس در سال‌های ۱۹۹۸، ۲۰۰۲ و ۲۰۰۴.

افتخارات با آرسنال

  • قهرمانی لیگ در سال‌های ۱۹۹۸، ۲۰۰۲ و ۲۰۰۴
  • قهرمانی جام حذفی در سال‌های ۱۹۹۸، ۲۰۰۲، ۲۰۰۳ و ۲۰۰۵ و ۲۰۱۴
  • ۴ قهرمانی در جام خیریه ۲۰۰۴: با شکست ۳-۱ منچستریونایتد

۲۰۰۲: با شکست ۱-۰ لیورپول ۱۹۹۹: با شکست ۲-۱ منچستریونایتد ۱۹۹۸: با شکست ۳-۰ منچستریونایتد

http://www.soccerkits.com/blog/wp-content/uploads/2014/01/arsene-wenger_1869548b.jpg

منبع: نوشته ها از دانشنامه آزاد،تصاویر از مسعود


تاریخ : 1 آذر 1393
بازدید : 237
نویسنده : مسعود
http://th08.deviantart.net/fs70/PRE/f/2014/035/1/1/cristiano_ronaldo_rainbow_wallpaper_by_ivanristicdesign-d754wdv.png


تاریخ : 1 آذر 1393
بازدید : 243
نویسنده : مسعود
http://allax.ir/wp-content/uploads/2014/06/allaxpic-9-1024x576.jpghttp://www.8pic.ir/images/28236762155496186502.jpg

 



:: برچسب‌ها: عکس HD از مسی ,

Alternative content


کلیک کنید

RSS

Powered By
loxblog.Com